Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورفتحی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این مراسم که صبح روز پنجشنبه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد؛ گفت: نیرو‌های طب اورژانس در خط مقدم نظام سلامت هستند و این نیرو‌ها در دوران شیوع کرونا شجاعت، همت و انسان دوستی خودشان را به همگان ثابت کردند و موجب سربلندی سیستم سلامت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورفتحی با اشاره به اینکه  امروز از ۱۲ نفر از اساتید طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به رسم ادب و ادای احترام به آن‌ها تجلیل می‌شود، افزود: اساتیدی که امروز از آن‌ها تجلیل می‌شود؛ از ابتدای شیوع کرونا تمام وقت در بخش اورژانس در سیستم سلامت استان مشغول به خدمت بودند؛ و خود را وقف درمان بیماران کرونایی و سایر بیماران اورژانس کردند.

او گفت: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصمیم گرفته هر هفته از یک گروه از اساتید گروه‌های مختلف درمان تجلیل کند که هفته گذشته اساتید گروه عفونی تجلیل شدند و این هفته از اساتید طب اورژانس و هفته آینده از اساتید ICU و اساتید ریه تجلیل به عمل خواهد آمد.

پورفتحی از شهروندان خواست دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی را به صورت کامل مراعات کنند، زیرا هم خودشان در خطر هستند و هم کادردرمانی در این روز‌ها به شدت تحت فشار هستند.

او افزود:تنها خواهش و خواسته ما از شهروندان هنگام مراجعه به بخش اورژانس این است که با سعه صدر با کادر اورژانس رفتار کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز طب اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در این استان خبر داد.

دکتر کامران قدس امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: این تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: در قالب این طرح، برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک، شکلات و ... به مقدار ۲۱۸۵ تن گواهی صادرات، صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز