Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@09:17:46 GMT

احتمال کاهش ساعت کاری حمل‌ونقل عمومی مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۳۰۸

احتمال کاهش ساعت کاری حمل‌ونقل عمومی مشهد

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: با توجه به آلودگی بالای مترو، نظر شخصی‌ام تعطیلی مجدد قطار شهری است، اما احتمالا ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد محدود شود.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه جلوگیری از جابه‌جایی مسافران بدون ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد اظهار کرد: در این خصوص هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ماسک زدن از ابتدا الزامی نبود، در حال حاضر همکاران‌مان در ناوگان حمل‌ونقل عمومی سعی دارند که شهروندان را به استفاده از ماسک تشویق کرده و یا از جابه‌جایی مسافرینی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، جلوگیری کنند. اگر شهروندان همکاری نکنند، نظارت برای این موضوع کار سختی خواهد بود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: جلوگیری از مسافران بدون ماسک، احتمالا تصمیمی است که ستاد کرونا اعلام کرده است. هنوز نامه آن را ندیده‌ام. روز شنبه در کمیسیون با توجه به شرایط جدید به یک جمع‌بندی خواهیم رسید.

بهاروند خاطرنشان کرد: نظرشخصی‌ام این است که ساعات کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی را همچون گذشته محدود کنیم. با توجه به این که آلودگی مترو بالاست، بهتر است آن را مجددا چند هفته تعطیل کنیم.با توجه به اعلام ستاد کرونا، در روز شنبه هفته پیش‌رو این موضوع را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد که ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرده و یا محدود کنیم.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش برای محدودیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی با توجه به شرایط قرمز مشهد عنوان کرد: به احتمال زیاد حداقل کاری که می‌توان انجام داد ساعت کاری اتوبوس و مترو را محدود کنیم تا فقط افراد شاغل از آن بتوانند استفاده کنند. 

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد تاکید کرد: از شهروندان درخواست دارم که کرونا را جدی بگیرند. اگر افراد در اتوبوس و یا مترو فاصله اجتماعی خود را رعایت و ماسک استفاده کنند، احتمال ابتلای خود به ویروس کرونا را کاهش می‌دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035QO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشهد کرونا ناوگان حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندها بخوانند؛ ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟

مرتضی شهامی به برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان اشاره و اعلام کرد: هیچ ابلاغی از طرف استانداری زنجان مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان به اداره‌های دولتی نشده است.

براساس گزارش ایسنا، او یادآوری کرد: براساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه مضان با تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت شناور است و ساعت کاری کم نشده است.

وی با اشاره به تصمیم‌های گرفته‌شده برای شب‌های قدر، توضیح داد: برای استفاده مردم از فیوضات شب‌های قدر، ساعت آغاز به کار اداره‌های دولتی در روز‌های پس از شب قدر، یعنی شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین، ۹ صبح خواهد بود.

tags # نوروز سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • جا به جایی۶.۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی تا هفتم فروردین
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۴۰درصدی هزینه های حمل‌ونقل دریایی
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • کارمندها بخوانند؛ ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • جزییات تغییر ساعت کاری کرمانی‌ها در ماه رمضان