Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@16:39:32 GMT

خادمیاران رضوی به‌زودی تعیین وضعیت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۳۱۸

خادمیاران رضوی به‌زودی تعیین وضعیت می‌شوند

صالحی با اشاره به تعطیلی روند نام‌نویسی در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی، گفت: خادمیارانی که در عرصه خدمتی خود فعالیت ندارند و همچنین ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری موردتوجه این افراد نیست به‌زودی تعیین وضعیت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سهیل صالحی» امروز (12 تیر) در حاشیه همراهی با کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی که به مناسبت پاسداشت دهه کرامت به دیار علویان سفر کردند با دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تنکابن و ارکان این کانون در مصلی نماز جمعه دیدار و گفتگو کرد که در این برنامه ضمن تشریح وظایف مسئولین کانون‌ها و ارکان دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان، گفت: تنکابن دارای 133 خادمیار است که در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی به محرومان خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس امور خادمیاری و مسئول جشنواره خدمت کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه خادمیاران رضوی باید با انتخاب عرصه خدمتی در سامانه خادمیاری هفته‌ای 6 ساعت به نیت امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) به محرومین خدمت کنند و در سامانه خادمیاری ثبت گزارش داشته باشند، افزود: خادمیاران که درروند خدمت خود در محل سکونت یا کار ثبت گزارش دارند بعد از تائید از شیفت حرم بهره‌مند‌می شوند.

 

وی گفت: مدت‌زمان انتخاب هر عرصه خدمتی سه ماه است که خادمیاران حداکثر تا سه مصداق می‌توانند انتخاب کنند.

 

صالحی همچنین در خصوص کارنامه خدمتی خادمیاران، رزرو خدمت توسط مسئولین کانون‌های محلی و برخی از کانون‌های موضوعی، اهمیت گزارش‌نویسی و چگونگی ثبت گزارش در سامانه، بهره‌مندی از آموزش‌ها و شرکت در آزمون‌های آستان قدس نکاتی را بیان کرد.

وی با اشاره به تعطیلی روند نام‌نویسی در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی، اظهار کرد: خادمیارانی که در عرصه خدمتی خود فعالیت ندارند و همچنین ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری موردتوجه این افراد نیست به‌زودی تعیین وضعیت خواهند شد.

صالحی در خاتمه جشنواره خدمت را فرصت مغتنمی برای ارائه الگوهای خدمتی خادمیاران افتخاری امام رضا (ع) در حوزه محرومیت‌زدایی دانست و افزود: خادمیاران شیوه‌های ابتکاری و خلاقانه خود را در بخش محرومیت‌زدایی در این بخش جشنواره خدمت واقع در سامانه خادمیاری ثبت نمایند تا سایر خادمیاران سراسر کشور به‌عنوان الگو از ایده آن‌ها برای رفع چهره فقر بهره‌مند شوند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیفت حرم سامانه خادمیاری خادمیاران رضوی خدام رضوی زیرسایه خورشید دهه کرامت سامانه خادمیاری عرصه خدمتی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: کیفیت هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، رسالت و طرق کلانشهر مشهد در سی امین روز فروردین ۱۴۰۳ در شرایط پاک برای تنفس شهروندان قرار دارد.

 

مهدی اله‌ پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۷ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر حکایت دارد.

 

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌ روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

 

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

 

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است.

 

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنایآلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌ شود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان