Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:48:45 GMT

دستگیری چند اراذل و اوباش در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۳۴۰

دستگیری چند اراذل و اوباش در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی یکی از برنامه‌های پلیس را برخورد جدی با اراذل و اوباش دانست و گفت: چند نفر از اراذل و اوباشی که در یکی از محلات تبریز با یکدیگر درگیر شده و امنیت عمومی مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

سردار حسین عبدی اظهار کرد: قرار نیست پلیس در مواقع حساس، نظاره‌گر باشد، بلکه دستی که برای ضربه به مردم با قمه کشی به بالا می‌رود باید خرد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی گفت: این چند شرور که در یکی از محلات تبریز با استفاده از چاقو و قمه با یکدیگر درگیر شده و آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران امنیت عمومی دستگیر شدند.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمائی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند، تاکید کرد: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذائی خود، امنیت عمومی و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است، به خطر بیندازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس آگاهي دستگیری شرور دستگیری اراذل و اوباش امنيت عمومي نیروی انتظامی امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز در امنیت و آرامش کامل است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بامداد امروز در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

سخنگوی سازمان فضایی کشور با شاره به بازی رسانه ای و عملیات روانی گسترده دشمن در خصوص حملات علیه مراکز هسته ای ایران اعلام کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی در مناطق مختلف کشور با موفقیت ساقط شده است و اخبار منتشره از رسانه های بیگانه کذب محض است.

سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز انجام پرواز‌های مسافری در برخی فرودگاه‌های کشور را موقتا تعلیق کرده بود وضعیت را به حالت عادی برگرداند.
در حال حاضر هیچ محدودیتی در پرواز‌های داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور وجود ندارد.

پدافند هوایی تبریز در محدودۀ وادی‌رحمت در شمال این شهر و در فاصله حدود ۲ تا ۳ کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل است
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت