Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@11:10:40 GMT

قطع برق در برخی نقاط غرب اهواز

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۳۵۹

قطع برق در برخی نقاط غرب اهواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن کریمی اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه، پاره‌ای تعمیرات اساسی در ایستگاه فوق توزیع انجام خواهد شد و با توجه به انجام این اقدامات، جمعه ۱۳ تیر بخش‌هایی از مناطق غرب شهرستان اهواز از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خاموشی خواهند داشت.

وی افزود: انجام این تعمیرات به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکان و پایداری بیشتر شبکه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان اهوازی نیز درخواست می شود با توجه به افزایش دمای هوا، نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

کد خبر 527506 برچسب‌ها برق استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعمیرات و نگهداری سدها باید عملیاتی شود
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳