Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:21:42 GMT

پشیمانی بارسلونا به خاطر این ستاره

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۳۷۳

پشیمانی بارسلونا به خاطر این ستاره

اورتون در دیداری مهم موفق به غلبه بر لسترسیتی با نتیجه ۱-۲ شد و ریچارلیسون باز هم درخشان ظاهر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فصل نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد تمایل بارسلونا به جذب ریچارلیسون ، گلزن برزیلی اورتون و پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی این تیم منتشر شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و ریچارلیسون در گودیسون پارک ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع لوییس سوارز دچار مصدومیت شدید شده بود و بارسا به دنبال بازیکن جانشین می گشت، اما در نهایت این انتقال رخ نداد.

اما این ستاره ۲۴ ساله در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و حالا شاید بارسلونا نسبت به عدم خرید او پشیمان شده باشد. از ابتدای فصل گذشته تا امروز ریچارلیسون ۲۴ بار موفق به گلزنی شده است که این حداقل پنج برابر نزدیک ترین گلزن این باشگاه به اوست. این ستاره برزیلی در چهار بازی اخیرش در مقابل لستر نیز سه گل به ثمر رسانده و قاتل روباه ها لقب گرفته است.

در واقع نیمار با ۲۸ گل، تنها بازیکن برزیلی است که از ابتدای فصل گذشته بیشتر از ریچارلیسون با ۲۴ گل در پنج لیگ برتر اروپا موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. با این درخشش امکان انتقال ریچارلیسون به تیم های بزرگ در سال های آتی وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ریچارلیسون اورتون بارسلونا اورتون بارسلونا ریچارلیسون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم