Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بر اساس آمار منتشر شده وزارت راه و شهرسازی از بازار مسکن در مهرماه سال ۹۷ متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران ۸ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان بود.

تعداد معاملات صحیح انجام شده در ماه یاد شده ۸ هزار و ۱۱۷ فقره و بیشترین متوسط قیمت با ۱۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان مربوط به منطقه یک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمترین متوسط قیمت نیز با ۳ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان متعلق به منطقه ۱۸ بود.

مهرماه سال گذشته متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در مناطق ۲۲ گانه تهران با افزایش بیش از ۴ میلیون تومانی به ۱۲ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان رسید.

مطابق جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی در خردادماه امسال متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان به ۱۹ میلیون و ۷۱ هزار تومان افزایش یافته است. این قیمت در مقایسه با متوسط قیمت مهرماه ۹۷ حکایت از افزایش ۱۲۰.۹ درصدی دارد. بیشترین متوسط قیمت مسکن نیز همچنان متعلق به منطقه یک است. در آخرین ماه بهار امسال متوسط قیمت مسکن (هر مترمربع) در این منطقه ۴۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان بود.

خانه‌های پرتقاضا در بازار مسکن تهران | رشد عجیب قیمت در منطقه ۱ | کدام منطقه پیشتاز معاملات است؟ | متوسط قیمت مسکن در تهران کد خبر 527529 برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن و زمین هزار تومان متوسط قیمت قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان

پویا تابعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: از سال ۸۴ تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۱۹۴ هزار مترمربع در روستاها انجام شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که در دولت سیزدهم و همچنین با احتساب برنامه امسال که حدود ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت بوده، دو میلیون و ۴۷۵ هزار مترمربع آسفالت روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در لرستان، بیان داشت: از سال ۹۶ تا قبل از دولت سیزدهم ۲۶۴ طرح هادی بازنگری شده، این در حالی است که در سه سال اخیر طرح هادی ۵۳۸ روستا بازنگری شده است.

تابعی با بیان اینکه این عدد دوبرابر دولت قبلی است، گفت: همچنین تا قبل از دولت سیزدهم، طرح هادی در ۵۴۰ روستای استان اجرا شده بود و این در حالی است که طی دولت سیزدهم طرح هادی در ۴۴۰ روستای استان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در بحث حساب ۱۰۰ امام و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان، طی سال گذشته ۲۶۰ واحد مسکونی را تعمیر و یا احداث کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده به‌صورت بلاعوض دراین‌رابطه حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 6080453

دیگر خبرها

  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان