Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان انرژی اتمی تصویری از حادثه بامداد امروز در مجتمع شهید احمدی روشن (نطنز) و میزان خسارت‌های وارد شده به سوله در حال ساخت را منتشر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بهروز کمالوندی در این باره اظهار کرد: صبح امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع یک حادثه‌ در یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز پنج شنبه به‌ دنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.

وی افزود: این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

کمالوندی گفت: از  نظر احتمال ایجاد آلودگی نیز با توجه به غیر فعال بودن مجموعه ذکر شده جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و  هم اکنون تیم‌های کارشناسی سازمان در محل وقوع حادثه  حاضر و مشغول بررسی علل این واقعه می باشند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجتمع شهید احمدی روشن نطنز سازمان انرژی اتمی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند.

 کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»