Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بیژن جنتی روز پنجشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یکی از نمایندگی های فروش خودرو در زمینه تولید ارز دیجیتال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این نمایندگی اعزام و در بازرسی از آن جا ۳۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید مبارزه با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت درجنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها فردیس کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس کالای قاچاق انتظامی فردیس کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین