Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  سرپرست فرمانداری شادگان این اقدام را در اعتراض به تأخیر برخی از اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا و تعلل شبکه بهداشت و درمان شادگان در ارسال مصوبات جلسه‌ی قبلی این ستاد به ادارات، انجام داده است.

صبری پور در این خصوص، گفت: این شیوه مطابق با اراده دستگاه اجرایی و مردم نیست؛ این را باید همه بدانند که ما برای خدمت به مردم در این پست‌ها هستیم نه برای خدمت به خود، پس همه باید تلاش کنیم که منویات رهبری و نظام مقدس که همانا خدمت صادقانه به مردم، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ستاد بحران باید به شیوه‌ی عملیاتی وارد عمل شده و از این جلسات ستادی بدون نتیجه خارج شود؛ مردم از این ستاد کار عملیاتی می‌خواهند و ما موظف هستیم به اراده‌ی مردم تمکین کنیم. 

شایان ذکر است سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان پس از ابلاغ اعتراض سرپرست فرمانداری شادگان قول داده است شخصاً در جلسه آتی ستاد کرونای این شهرستان حاضر شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانداری شادگان سرپرست فرمانداری شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این جلسه به ریاست صلاح کردستانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد و با حضور رؤسای شورای اسلامی مهاباد ، گوگ تپه و خلیفان در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهر تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های پیش بینی شده، تدابیر لازم در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها اتخاذ شد.

غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گزارش عملکرد، اجرای برنامه های هنری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شوراها در مهاباد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد