Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از کمپ اسکان موقت زاج و داربست بازدید و بر رسیدگی سریع سیل زدگان این کمپ تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بشاگرد، روستاهای زاچ و داربست بشاگرد که در سیل دی ماه شرق هرمزگان دچار آسیب شد هنوز بعد از شش ماه از سیل اقدامات اساسی برای اسکان دائم و بهبود شرایط زندگی مردم ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدئویی تسنیم| روایتی متأثرکننده از مناطق سیل‌زده بشاگرد / رنج بی‌پایان مردم در ‌"زاج و داربست"‌ ‌گزارش ویدئویی تسنیم| سیل‌زدگان زاج و داربست غرق در بی‌توجهی مسئولان/ مشکلات سیل‌زدگان کی رفع می‌شود؟ +فیلمماجرای تلخ از یادرفتگان سیل‌زده در شرق هرمزگان / ‌‌طوفان زندگی مردم در روستاها "زاج و داربست‌" را ویران کرد‌ + تصاویر

 حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به دعوت خبرنگار تسنیم و حضور در منطقه و بازدید از وضعیت این کمپ گفت: انتظار این بود که مسئولین خیلی زودتر به مسئولیت‌های خودشان عمل می‌کردند اما هنوز متاسفانه این مردم محروم بدون برق در این هوای گرم و طاقت فرسا خطرات و گرفتاری‌های زیادی را تحمل می‌کنند. 

رئیسی اضافه کرد:ذقطع به یقین مسئله را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و دستگاه‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند موظفند به سرعت برای حل مشکل مردم اقدام کنند و مباحث فنی و کارشناسی جابجایی روستا را انجام دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با تاکید بر این که در بازدید میدانی که از محل کمپ داشته است امکان اسکان دائم و انتقال روستا با یکسری اقدامات فنی را ممکن است، افزود: از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم می‌خواهیم با یک حرکت جمعی مومنانه و جهادی به این مردم کمک کنند.

وی از بنیادهای خیر و تشکل‌های حمایت کننده دعوت کرد و گفت: از آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان، امام بنیاد برکت ،بنیاد مستضعفان و دیگر مجموعه‌های حامی نیازمندان و محرومین درخواست می‌کنیم که به کمک این مردم بشتابند چراکه این نهادها منشاء خیر و اثرات خوبی در کشور هستند.

رئیسی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در شرق هرمزگان و کمپ اسکان موقت سیل زدگان زاچ وداربست تشکر کرد و گفت: موضوع آبرسانی، فراهم کردن مقدمات زندگی اولیه و خدمات خوبی توسط گروه‌های جهادی را شاهد هستیم که قابل تقدیر است.

نماینده مردم شرق در مجلس شورای اسلامی درپایان از خبرگزاری تسنیم به خاطر انعکاس مشکلات و دغدغه مردم و گزارش‌های ویدئویی و تصویری مختلفی که از کمپ اسکان موقت روستاهای زاچ داربست منتشر کرده بود نیز قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: میثم رئیسی 

انتهای پیام/867/ ت

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) در روستای سیل‌زده جهر کرمان + تصاویر سپاه استان قم ۹۷ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان لرستان احداث کرد خدمات‌رسانی قمی‌ها به مناطق سیل‌زده لرستان به برکت حضرت معصومه (س) است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس مجلس شورای اسلامی خبرگزاری تسنیم کمپ اسکان موقت زاج و داربست سیل زدگان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی