Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از آژانس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه، ممنوعیت برای ورود خارجیان به روسیه تا پایان 31 ماه جولای (10 مرداد) تمدید شده است.

پیشتر وزیر حمل و نقل روسیه ابراز امیدواری کرده بود که پروازهای بین‌المللی روسیه که به دلیل شیوع گسترده کرونا از ماه آوریل متوقف شده است احتمالا تابستان از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دو هفته پیش به خبرنگار ایرنا در مسکو گفت که هنوز نمیتوانند در خصوص زمان بازگشایی مرزهای روسیه اظهار نظر کند.

روسیه از اوایل فروردین ماه امسال تمامی پروازی های منظم و چارتری خود را متوقف کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روسیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه ویروس کرونا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین

مجلس نمایندگان آمریکا مجددا قانونی را تصویب کرد که می‌تواند به ممنوعیت برنامه «تیک‌تاک» در آمریکا منجر شود، هرچند این بار به آن فرصت بیشتری خواهد داد.

به گزارش وبسایت خبری بیزنس اینسایدر، به موجب این لایحه، مالک چینی تیک‌تاک یک سال فرصت دارد تا دارایی‌های این شرکت در آمریکا را واگذار کند وگرنه با ممنوعیت رو به رو خواهد شد. 

نسخه قبلی این لایحه فقط شش ماه به شرکت چینی «بایت دنس» فرصت داده بود تا مالک جدیدی پیدا کند. 

قدرت دادن به قوه مجریه برای تحریم ایران و مصادره اموال بلوکه شده روسیه

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان برای تسریع در اجرای این طرح، آن را با لایحه‌ای ترکیب کرد که به آمریکا اجازه می‌دهد دارایی‌های بلوکه شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند؛ سپس آن را در بسته‌ای حاوی لایحه‌های کمک به تایوان، اسرائیل و اوکراین قرار داد که همگی ماه‌هاست به تعویق افتاده‌اند.

این بسته قانونی در عرض چند روز به سنا می‌رود و احتمالا در آن جا هم تصویب خواهد شد. 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک می‌گوید این لایحه همچنین به قوه مجریه اجازه می‌دهد ایران را تحریم کرده و از سوی دیگر، توانایی حماس را برای آنچه «تامین مالی تروریسم» می‌خواند مختل کند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان نیز می‌گوید این لایحه بنادر و پالایشگاه‌هایی که نفت ایران را دریافت و فرآوری می‌کنند تحریم خواهد کرد. همچنین ممنوعیت‌های بیشتری بر صادرات کالاها و فناوری با منشاء آمریکایی به ایران اعمال خواهد شد. 

لایحه مذکور چندین وجه دارد. در خصوص تیک‌تاک، سیاستمداران آمریکایی بارها ابراز نگرانی کرده‌اند. این برنامه که روی تلفن همراه نصب شده و افراد ویدئوهای کوتاهی در آن به اشتراک می‌گذارند، اخیرا میان جوانان آمریکایی بسیار محبوب شده است. مقامات این کشور مدعی هستند شرکت بایت دنس اطلاعات کاربران را با دولت چین به اشتراک می‌گذارد.

از سوی دیگر، تلاش‌های بالقوه آمریکا و اتحادیه اروپا برای مصادره دارایی‌های روسیه، با واکنش شدید مسکو مواجه شده است. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش‌تر چنین اقدامی را دزدی و جنگ تجاری خوانده و می‌گوید مسکو پاسخ سختی به آن نشان خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در دوم اردیبهشت
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین