Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  «نماینده» احد آزادیخواه به فرار روبه جلوی حامیان دولت برای عدم پاسخگویی نسبت به عملکرد آنها اشاره کرد و گفت: افرادی که از هر جریان سیاسی در این نظام مسئولیت داشته و یا اینکه  در حال حاضر دارای مسئولیتی هستند هیچ تفاوتی هم ندارد که از کدام جریان سیاسی کشور بوده نباید نقش اپوزسیون را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه افزود: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در کشور به وجود آمده و علل و عوامل این اشکالات هم مشخص است؛ لذا دولتمردان نباید از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم به آشفتگی بازار ارز و سکه و همچنین تشدید تحریم‌ها که همگی محصول عملکرد دولت هستند، اشاره و اظهار کرد: به هم ریختگی بازار ارز و سکه و همچنین تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان همگی محصول عملکرد دولت فعلی هستند که نباید از زیر بار مسئولیت این ضعفها و مشکلات بوجود آمده شانه خالی کنند.

 نماینده ملایر در ادامه افزود: دولت و جریان حامی آن نباید کم‌کاریها و مشکلات بوجود آمده را به گردن دیگران بیاندازند که خود این مسئله یک خطای جدید و استراتژیک دیگریست؛ بنابراین مقصر باید بپذیرد که تقصیر داشته است.

 آزادیخواه به فکر و ذکر دولت برای مسئله برجام اشاره و تاکید کرد: دولت در این ۷ سال وقت خود را صرف برجام کرد و در حقیقت وقت کُشی کرده زیرا اگر به همین میزان زمان را برای ارتباط تجاری با همسایگان می‌گذاشت الان وضعیت اقتصادی کشور بسیار مطلوب بود که این یکی از خطاهای جدی دولت است و همه مردم هم در جریان این مسئله هستند.

وی در ادامه افزود: امروزه رئیس جمهور باید بپذیرد که ارز ۳۴۰۰ تومانی در این دولت به ۲۰ هزار تومان رسید و این هم ناشی از سوءمدیریت است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت ناکار آمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان