Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان قزوین اظهار داشت: در نخستین حادثه به وقوع پیوسته در جاده قزوین - تهران و براثر واژگونی یک دستگاه پرشیا، متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را در این حادثه از دست داد و راننده و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ رحیم خامدی، این سانحه که براثر برخورد خودرو با سکوی عوارضی و واژگونی آن روی داده بود، بی توجهی راننده به جلو از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شده است.

وی با اشاره به حادثه دوم، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در جاده روستایی قدیم آباد، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ خامدی تصریح کرد: مامورتان با حضور در محل حادثه مشاهد کردند یک دستگاه خودرو ماکسیما بر اثر برخورد با گاردریل جاده، واژگون و براثر این سانحه، راننده خودرو به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده متاسفانه جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن به جلو از سوی راننده اعلام شده است . 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با تاکید بر احترام گذاشتن رانندگان به قوانین رانندگی، خاطر نشان کرد: رانندگان هنگام رانندگی ضمن توجه به جلو و علایم هشدار دهنده، سفری ایمن برای خود و سرنشینان خودرو رقم بزنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه جاده خودرو مراکز درمانی حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین