Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری در آیین بهره برداری از ۵۵ دستگاه دمنده و در حاشیه اجرای مانور اطفای حریق در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد گفت: ۸۷ درصد از مساحت این استان جنگل و مرتع است و باید مجهز به تجهیزات اطفای حریق باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: کل دمنده های اطفاء حریق استان تا سال ۹۸ به تعداد ۴۸ دستگاه بود و امسال ۷۵ دمنده اضافه شد و تا پایان سال به ۳۰۰ دمنده می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار از ایجاد پایگاه ثابت با دکل های پایش، کنترل و رصد، استخر آب، آشیانه بالگرد و تجهیزات اطفای حریق انفرادی و گروهی خبر داد و گفت: یک فروند بالگرد برای شهرستان بویراحمد دنا در نظر گرفته شده است.

 

وی با تاکید به اینکه خاموش کردن آتش به روش سنتی جوابگو و کارآمد نیست تصریح کرد: تلاش بر این است تا پایگاه های مقاومت، شوراهای اسلامی و دهیاری ها ضمن آموزش های لازم مجهز به تجهیزات اطفاء حریق شوند.

حسین کلانتری با بیان اینکه، ۹۰ درصد از آتش سوزی ها عامل انسانی دارد تاکید کرد: سرمایه اصلی ما جنگل و مرتع است و تهدید کننده اصلی آن آتش سوزی هاست و نباید از این مسئله غفلت کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت همه مردم عزیز این استان به اهمیت داشته ها، جنگل ها و مراتع این منابع و نعمت خدادادی استان آگاهند و عشق می ورزند و قدر می دانند و در اطفای حریق به خوبی و شایستگی مشارکت می کنند.

وی تاکید کرد: با تامین تجهیزات یک گام دیگر برای مقابله با آتش سوزی ها در استان برداشته شده و پیام اصلی ما این است که موضوع آتش سوزی ها جدی گرفته شود و آنهایی که به عمد دست به چنین کاری می زنند خیانت می کنند و قطعا گرفتار قانون خواهند شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با گرامی داشت یاد و خاطره البرز زارعی جوان فداکار که جان خود را در آتش سوزی منطقه دیل گچساران از دست داد گفت: مردم عزیز استان در برابر آتش سوزی ها احساس مسئولیت می کنند و در مشارکت اطفای حریق نقش شایسته ای دارند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مانور اطفای حریق در منطقه فیروزاباد امام زاده مختار(ع) حضور داشت و از مجموعه عوامل برگزار کننده این مانور تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مانور اطفای حریق استاندار کهگیلویه وبویراحمد استاندار کهگیلویه آتش سوزی ها اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی