Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-اردبیل تنها کلید شکست کرونا رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است به طوری که در این زمینه مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و اگر این روند ادامه یابد مجبور به درخواست تعطیلی شهرستان خواهیم گرفت.

حجت الاسلام باوقار ۱۲ تیر در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل حل است، افزود: مسئولان ادارات برخورد شایستهای با سرمایه گذاران داشته و موانع را از پیش پای آنها بردارند شایسته نیست ادارات با کاغذبازی موجبات فرار سرمایه گذار را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با انتقاد از نحوه قیمت گذاری کالا توسط اداره صمت گفت: این قابل قبول نیست به طور مثال اداره صمت قیمت پیاز را ۴۰۰۰ تومان تعیین ولی در بازار به قیمت ۲۰۰۰ تومان فروخته شود این بدین معنی است که قیمتها کارشناسی شده نیست.
در ادامه دکتر شریفی رئیس شبکه بهداشت شهرستان مشگین شهر در خصوص وضعیت بیماری کرونا گفت: از ابتدای تیر ماه آمار ابتلا به این بیماری در حال افزایش است و در صورت عدم رعایت مردم به شرایط اول اسفند ماه بر میگردیم.
شریفی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مشگین شهر تاکنون ۶۸۹ نفر در بیمارستان بستری و ترخیص شدهاند و تعداد ۳۵ نفر نیز جان خود را از دست دادهاند.

وی با بیان اینکه تنها کلید شکست کرونا رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است، گفت: متاسفانه مردم پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمیکنند و اگر این روند ادامه یابد مجبور  به درخواست تعطیلی شهرستان خواهیم شد.

در ادامه عباس زاده مشگینی با اشاره به وضعیت اشتغال و آمار بالای بیکاری در بین جوانان تحصیلکرده این شهرستان از مسئولان خواست مشکل اشتغال را جدی گرفته و برای رفع این معضل برنامه عملی داشته باشند.
نماینده مردم مشگین شهر اظهار کرد: دلیل اینکه جمعیت شهرستان از ۱۸۰ هزار نفر نسبت به بیست سال به ۱۶۰ هزار نفر رسیده نشان دهنده این است که مسئولان در این شهرستان در سالهای گذشته قدرت جذب سرمایه گذار را نداشتهاند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله اجتماعی مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس مشاهدات عینی صورت گرفته در چند روز گذشته در هیچ کدام از ابنیه تاریخی کاشان راهنمایان گردشگری وجود نداشت و این موضوع جای سوال داشت که در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخورد نامناسب با یکی از راهنمایان گردشگری از سوی یکی از مسئولان موجب شده تا راهنمایان گردشگری ابراز ناراحتی و گلایه خود را با عدم حضور در ابنیه تاریخی اعلام کنند.

با پیگیری‌هایی که انجام داد مشخص شد که یکی از مسئولان شهرستان کاشان با یکی از راهنمایان گردشگری رفتار بسیار نامناسبی داشته است که این رفتار ناشی از قضاوت عجولانه بوده و همین موضوع باعث شد تا راهنمایان تصمیم بر عدم حضور در ابنیه تاریخی داشته باشند.

این در حالی است که راهنمایان گردشگری از هنرجویان و دانشجویانی هستند که بر اساس علاقه و به صورت رایگان در ایام پیک حضور گردشگر در ابنیه تاریخی حضور پیدا می کنند در حالی که پیش از حضور آموزش‌های لازم را می‌بینند، از آنان آزمون اخذ می‌شود و تاییدیه‌های لازم را اخذ می‌کنند.

این موضوع را مرتضی احمدی‌نجات، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان پیگیری کردیم و وی در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد و موضوع عدم حضور گردشگران را در روزهای گذشته تایید کرد.

مرتضی احمدی‌نجات با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی کاشان مستقر شدند و پیگیری‌های لازم در زمینه استقرار سایر راهنمایان گردشگری در دیگر ابنیه تاریخی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر راهنمایان گردشگری در باغی فین مستقر شدند، ابراز داشت: مشکلات پیش آمده از سوی متولیان در حال پیگیری و رفع است.

کد خبر 840894 برچسب‌ها خبر مهم كاشان نوروز

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز