Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@05:29:09 GMT

دژاگه فردا به تبریز می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۱۷۲

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه از حضور اشکان دژاگه در تبریز و رفع مشکل محرومیت مسعود شجاعی خبر داد. کریم جمالی درخصوص آخرین وضعیت بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تیم اظهار کرد: باتوجه به حل مسائل و فراهم شدن شرایط بازگشت، اشکان دژاگه فردا - جمعه ۱۳ تیر - به تبریز می‌آید.

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور همچنین در واکنش به اعلام محرومیت مسعود شجاعی در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر، بیان کرد: شجاعی پیش‌تر یک جلسه به‌خاطر کارت قرمز دریافتی در بازی مقابل گل گهر سیرجان و همچنین سه جلسه به دلیل رای کمیته انضباطی و در مجموع چهار جلسه محروم شده بود که بعد از اعتراض باشگاه، کمیته استیاف یک جلسه از حکم کمیته انضباطی را کاهش داد و کل محرومیت شجاعی سه جلسه شد که این محرومیت در بازی هفته گذشته مقابل نساجی مازندران به پایان رسید و این بازیکن مشکلی برای بازی در هفته بیست و سوم مقابل صنعت نفت آبادان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!

به گزارش "ورزش‌سه"، شروع رقابت‌های لیگ برتر آنقدر برای سپاهانی‌ها دلنشین و مقتدرانه بود که در پایان هفته بیست و یکم با وجود تجربه 6 شکست که 5 تای آنها به صورت متوالی رقم خورده، همچنان با دو بازی عقب افتاده فاصله 9 امتیازی با صدر جدول داشته باشد.
تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول همه کارشناسان و اهالی فوتبال سپاهان را اولین و جدی‌ترین مدعی قهرمانی توصیف می‌کردند، اما حالا با ادامه روند صعودی استقلال با جواد نکونام و روزهای خوبی که پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی تجربه می‌کند، شرایط به کلی عوض شده و در این بین تراکتور هم به انسجامی دست یافته که بازیکنان این تیم بدون محابا و بدون ترس از امیدواری برای کسب قهرمانی حرف می‌زنند.

تنها راه چاره سپاهان، گذر با صلابت از گردنه 
در این شرایط برنامه مسابقات لیگ برتر نیز روز گذشته (چند ساعت پیش از آغاز هفته بیست و یکم) اعلام شد و براساس آن سپاهان بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات در طوفانی قرار می‌گیرد که اگر نتواند با صلابت و با سربلندی از این وضعیت غیرمعمول خارج شود، به احتمال فراوان شانس قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و یا هر دو جام باقی‌ مانده را از دست خواهد داد.

با هم مروری داشته باشیم بر این برنامه نفس‌گیر: 

شروع ماراتن 22 روزه در تبریز 
سپاهان در اولین دیدار پس از پایان تعطیلات مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی خواهد را در تبریز مقابل تراکتور برگزار خواهد کرد و این در شرایطی است که ژوزه مورایس یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود یعنی فرشاد احمدزاده را نیز در اختیار ندارد. اگر سپاهان در این مسابقه نتواند به 3 امتیاز دست پیدا کند، شانس آنها برای قهرمانی بسیار کم می‌شود. مورایس و شاگردانش فصل گذشته نیز در حالی به تراکتور در تبریز باختند که 4 امتیاز از پرسپولیس پیش افتاده بودند، اما از دست دادن سه امتیاز در یادگار امام درنهایت منجر به از دست رفتن جام و نایب قهرمانی‌شان شد.
این مسابقه که معوقه هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر است و به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد، روز 15 فروردین ماه از ساعت 19:30 دقیقه در یادگار امام برگزار خواهد شد.

گام دوم در تختی آبادان مقابل تیم بحران‌زده 
سپاهان 5 روز پس از دیدار برابر تراکتور در تبریز باید به آبادان سفر کند و به مصاف صنعت نفت برود که معلوم نیست تا آن زمان هنوز سهراب بختیاری‌زاده را روی نیمکت داشته باشد. به هر ترتیب بازی در آبادان هیچ وقت و برای هیچ تیمی ساده نبوده و سپاهان هم از این ماجرا مستثنی نیست؛ به ویژه اگر در تبریز نتیجه دلخواه را کسب نکرده باشد. 
این مسابقه روز 20 فروردین ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

گام سوم مقابل یک تیم بحران زده دیگر 
نساجی مازندران با پیروزی یک بر صفر مقابل شمس آذر تا حدی توانست از بحران خارج شود، اما آنها در حال حاضر تیم یکی مانده به آخر جدول هستند و با تمام وجود به اصفهان سفر می‌کنند تا حداقل یک مساوی بگیرند. در این مقطع شاید فشردگی مسابقات بلای جان سپاهان شود.
این مسابقه روز 24 فروردین ماه از ساعت 17:50 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

گام چهارم، دربی معوقه 
یکی دیگر از دیدارهای معوقه سپاهان در مقابل ذوب‌آهن برگزار خواهد شد. این دیدار به دلیل حضور سپاهان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال به مانند دیدار برابر تراکتور به تعویق افتاد، تا 15 روز پس از شروع سال جدید برنامه‌ای فشرده را برای مورایس و شاگردانش رقم بزند.
این دیدار روز 29 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

گام پنجم، رویارویی دوباره با گربه سیاه 
سپاهان طی دو سال حضور مورایس روی نیمکت نتوانسته نتایج خوبی مقابل ملوان بگیرد. آنها سال گذشته در دو بازی رفت و برگشت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند و در فصل جدید نیز بازی رفت را در اصفهان به حریف خود واگذار کردند. مورایس باید پس از 4 دیدار فشرده تیمش را آماده مصاف دوم اردیبهشت ماه در انزلی برابر شاگردان مهدی تارتار کند. این دیدار نیز یکی دیگر از مسابقات سرنوشت‌ساز سپاهان خواهد بود که بی‌شک نمایش طلایی‌پوشان اصفهانی تحت تاثیر نتایج کسب شده در 4 دیدار قبلی قرار خواهد گرفت.

گام ششم، بازی در اهواز برای صعود 
درنهایت بازی ششم سپاهان روز 6 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد؛ جایی که مورایس و شاگردانش باید پس از کنار زدن شمس آذر در اولین مرحله جام حذفی، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم دسته اولی استقلال آبی‌پوش ملاثانی بروند. این دیدار به دلیل فشردگی با وجود قرعه خوب سپاهان می‌‎تواند بسیار خطرناک باشد.

جمع‌بندی عملکرد سپاهان در پایان 6 مسابقه 
به احتمال فراوان پس از این 6 مسابقه و حتی در خلال این مسابقات حساس سپاهان می‌توان جمع‌بندی منطقی‌ای درباره موفقیت یا عدم موفقیت طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی داشت و چیزی که مسلم است اینکه آنها با توجه به فاصله 9 امتیازی با صدر جدول و عملکرد ضعیفی که تا چند روز پیش و شکست مقابل پیکان امتداد داشت، چاره‌ای جز شکست تراکتور در تبریز و سپس پیروزی در بازی‌های دیگر برای گرفتن جایگاه استقلال در صدر و همینطور سبقت از پرسپولیس و تراکتور که در رتبه‌ دوم و سوم قرار دارند، ندارند. 
در این بین نداشتن نفرات جایگزین مناسب با توجه به ستاره‌هایی که از این تیم در نیم فصل اول جدا شدند و عدم جذب نفرات قابل اتکا کار مورایس را در این چند مسابقه فشرده و به طور کلی ادامه رقابت‌ها سخت‌تر هم خواهد کرد.
با این وصف سپاهانی‌ها از همین امروز که چند روز تعطیلی آنها آغاز شده به این تقویم فشرده می‌اندیشند و به هیچ وجه آرامشی که تیم‌‎های دیگر در روزهای اول سال 1403 تجربه می‌کنند را حس نمی‌کنند. مورایس و شاگردانش از همین حالا تمرکزشان روی بازی تراکتور در تبریز است و کادر فنی باید در مدت زمان باقی مانده روی نفرات جایگزین خود کار کنند تا در بازی‌های حساس و فشرده پیش رو بتوانند به جای بازیکنان اصلی بازی کنند و راهگشا باشند.

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • پیولی: محرومیت تئو هرناندز به تیم ضربه می‌زند؛ حریفان باید نگران جناح چپ میلان باشند
  • اتفاق جالب در تیم لیگ برتری؛ کمی دیر بیدار نمی‌شوید؟
  • حاتمی: شجاعی و نکونام شناختی از مربیگری هم ندارند/ عنایتی خواب‌های بدی برای اوسمار دیده
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی
  • وینیسیوس تا بازی با سیتی از رئال خداحافظی کرد!
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست