Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:02:57 GMT

جاده قدیم پلدختر_خرم‌آباد نباید به حال خود رها شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۱۷۴

جاده قدیم پلدختر_خرم‌آباد نباید به حال خود رها شود

استاندار لرستان گفت: جاده قدیم پلدختر_خرم‌آباد به عنوان محور تاریخی و مسیر گردشگری نباید به حال خود رها شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سیدموسی خادمی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی قطعه چهارم محور جدید پلدختر _خرم‌آباد، اظهارداشت: جاده قدیم پلدختر_خرم‌آباد به عنوان جاده‌ای محلی، جایگزین و پدافندی به دلیل زمانبر بودن پروژه محور جدید این مسیر نباید از بین برود که وزیر راه و شهرسازی نسبت به بازسازی آن قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طراحی جاده جدید پلدختر _خرم‌آباد با استانداردهای لازم و مطلوب سال گذشته انجام و در حال ساخت است و امروز عملیات اجرایی فاز چهارم آن  از پلدختر تا ملاوی آغاز شد.

استاندار لرستان گفت: سیل فروردین ماه سال 1398 گرچه در نوع خود وحشتناک، ضربه زننده و سرمایه سوز بود اما اقدام های زیبا و دوست داشتنی پسا سیل که همه در آن نقش داشتند، نشانه عشق، محبت، تلاش، ایثار و سازندگی بود که قابل قیاس با اقدام‌های قبل از سیل نیست.

وی یادآور شد: اقدامات پساسیل در استان لرستان کتاب قطوری از برگ‌های طلایی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است که  یکی از برگ‌های زرین فعالیت‌ها و تلاش‌های حوزه راه و شهرسازی در استان به ویژه شهرستان پلدختر است.

خادمی عنوان کرد: واگذاری و خرید زمین برای احداث منازل مسکونی سیل زدگان پلدختر و معمولان خارج از روابط بوروکراسی و رسمی اداری، از دیگر اقدامات راه و شهرسازی، علاوه بر توجه به حوزه راه و احداث محور جدید پلدختر _خرم‌آباد است.

استاندار لرستان گفت: راه و شهرسازی 12 هکتار زمین در شهرهای پلدختر و معموولان خارج از روش‌های مرسوم اما در حیطه قانونی با تغییر محدوده برای احداث منازل مسکونی سیل زدگان خریداری کرده که به شهر متصل شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری لرستان وزیر راه و شهرسازی جاده راه و شهرسازی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید