Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه در مجاورت سد زاینده‌رود هستیم و شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده سرچشمه زاینده‌رود، دز و کارون هستند، اما در هیچ نقطه این ۴ شهرستان آب شرب پایدار وجود ندارد و به بسیاری از روستاهای این شهرستان‌ها با تانکر آب رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین محمدصالحی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان اظهار داشت: نباید دولت و مجلس در تعارض با یکدیگر قرار بگیرند و باید در صدد رفع مشکلات مردم قرار بگیرند و در زمان باقی‌مانده یکساله تا پایان دولت نیز باید تعامل با مجلس صورت بگیرد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای  با انتقاد از مشکل آب شرب در منطقه گفت: با اینکه در مجاورت سد زاینده‌رود هستیم و شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده سرچشمه زاینده‌رود، دز و کارون هستند، اما در هیچ نقطه این ۴ شهرستان آب شرب پایدار وجود ندارد و به بسیاری از روستاهای این شهرستان‌ها با تانکر آب رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی زیادی در حوزه راه های روستایی داریم، ادامه داد: چادگان مشکل کمبود امکانات بیماران دیالیزی دارد که در این راستا نیاز به دستگاه هواساز برای رفع نگرانی بیماران دیالیزی وجود دارد.

محمدصالحی با بیان اینکه مردم از آب منطقه‌ای شاکی هستند، گفت: مردم بی‌عدالتی آب منطقه‌ای در عدم اجرای قانون را تاب نخواهند آورد و اگر قرار است قانونی اجرا شود، باید آن قانون برای همه انجام شود و همه در برابر آن یکسان باشند.

عباس توکلی نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان چادگان تا امروز هیچ صنعتی مستقر نشده بود و دلیل اینکه صنایع مستقر نشده است به دلیل نبود راه‌های مناسب و کمبود آب بود که در این زمینه‌ها در شهرستان دچار مشکلات عدیده هستیم. 

فرماندار چادگان با انتقاد از عدم تخصیص آب پایدار از دریاچه زاینده‌رود به این شهرستان گفت: چادگان هم مانند نقاط پایین‌دست رودخانه حق‌آبه‌ای دارد که تا کنون محقق نشده است؛ همچنین روستاهای ما در بخش مرکزی و چنارود در بحث آب شرب هم مشکلاتی دارند.

وی با اشاره به قوانین دست و پاگیر آب منطقه‌ای گفت: این سازمان اکنون مانعی برای توسعه احداث گلخانه‌هاست و این درحالی است که هدف از تاسیس گلخانه کاهش هدررفت آب‌های زیرزمینی است.

توکلی با بیان اینکه جمعیت چادگان سالیانه منفی ۹ درصد کاهش داشته است، گفت: اعتبارات چادگان از سال ۹۷ از ۲۲ میلیارد تومان به ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده است که با توجه به درصد تخصیص اعتبارات این میزان به یک‌چهارم خود کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آب زاینده رود فریدون شهر زاینده رود آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در فیلم زیر انتقال یک موتورسیکلت از عرض رودخانه سدیج را در منطقه جانوری، نوگین و گیشدان جاسک مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6086907

دیگر خبرها

  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟