Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ یوسف سپهوند روز پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس در ششمین طرح عملیاتی ظفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر از ۸ تیرماه به مدت چهار روز در شهرستان اراک عملیاتی شد.

وی ادامه داد: طی این عملیات‌ها ۶۶ نفر به دلیل جرایمی چون سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی برخورد با سارقان را یکی از ابعاد اجرای طرح ظفر برشمرد و گفت: در این حوزه ۲۶ نفر سارق دستگیر شدند و ۸۱ فقره انواع سرقت از آن کشف شد و با هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز در این طرح گفت: حدود ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها در این طرح کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در راستای ارتقای امنیت ترافیکی ۸۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۱۸ دستگاه خودرو به دلیل آلودگی صوتی، مزاحمت، رانندگی‌های مخاطره آمیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سپهوند یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس را مبارزه با قاچاق کالا برشمرد و افزود: در این راستا انواع کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و در حدود ۷ تن و ۳۳۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف و ۱۱۶ پرونده قاچاق کالا نیز تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی ظفر با توجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و نوع مطالبات و گزارش‌های مردمی به سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷ برنامه ریزی می‌شود، عنوان کرد: مردم می‌توانند با تماس با شماره‌های مربوطه در تمامی ساعات شبانه روز هر گونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به نوع عملکرد پلیس را به مسئولین انتظامی منعکس کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس سرقت مواد مخدر اخبار حوادث فرماندهی انتظامی استان قاچاق کشف شهرستان اراک عکس فیلم کلینیک انفجار اخبار تهران ویدیو تجریش حوادث تهران مرد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.     وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.     سردار میرفیضی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد
  • کشف و ضبط انواع داروی مخدر از یک عطاری
  • کشف انواع دارو‌های مخدر از یک عطاری
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد