Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:30:16 GMT

جشنواره فیلم لندن هم نیمه مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۲۵۷

جشنواره فیلم لندن هم نیمه مجازی برگزار می‌شود

موسسه فیلم بریتانیا از برگزاری شصت و چهارمین جشنواره فیلم لندن به صورت ترکیبی  فیزیکی-مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، قرار است ۵۰ فیلم به صورت مجازی و ۱۲ فیلم نیز به صورت فیزیکی در سینماهای بریتانیا به نمایش گذاشته شوند.

همچنین برای اولین بار در تاریخ این رویداد سینمایی هیچ هیات داورانی وجود ندارد و مخاطبان برندگان را در چهار بخش بهترین فیلم داستانی، مستند، فیلم کوتاه و واقعیت مجازی را انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است بخشی از سینماهای انگلیس پس از تعطیلی به سبب بحران جهانی کرونا از تاریخ ۴ جولای و بخشی دیگر نیز از ۳۱ جولای فعالیت خود را از سرگیرند.

سینماهای اسکاتلند هم ۱۵ جولای را به عنوان تاریخ بازگشایی سینماها اعلام کرده اما ولز و ایرلند شمالی هنوز تاریخی در این باره اعلام نکرده‌اند.

شصت و چهارمین جشنواره فیلم لندن از تاریخ  ۷ تا ۱۸ اکتبر (۱۵ تا ۲۶ مهر) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Qg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم لندن مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بخش ملی و بین‌الملل بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.

جشنواره فیلم کوتاه نهال از سال ۱۳۸۲ تاکنون نماینده دانشجویان سینمای دانشگاه هنر است. «نهال ۲۰» همسو با دوره‌های قبلی جشنواره، با رویکرد فیلمسازی دانشجویی و مستقل فعالیت خواهد کرد.

دبیرخانه جشنواره از روز اول اردیبهشت ماه آماده دریافت آثار دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه (داستانی، مستند، تجربی،سال اولی و انیمیشن)، فیلمنامه و عکس و پوستر فیلم است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خواهد بود و امکان تمدید پذیرش آثار نیز وجود نخواهد داشت لذا دریافت آثار بیستمین دوره‌ جشنواره فیلم کوتاه نهال تنها از طریق سایت صورت خواهد گرفت.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز خیابان انقلاب، روبه‌روی بوستان دانشجو، کوچه بالاور، پلاک دوم، طبقه‌ پنجم است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۱۰۳۶۲۶۱۷۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6084156

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد