Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:56:40 GMT

ماجرای شنیدنی فیش حقوقی یک شهید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۳۲۳

ماجرای شنیدنی فیش حقوقی یک شهید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شهید امیری مقدم، فرمانده‌ای مقتدر در دوران جنگ تحمیلی ، از خود یک دست نوشته به یادگار گذاشته است که حکایت از برگرداندن بخشی از حقوقش به بیت المال دارد.

این فرمانده شجاع در عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه سلیمانیه به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

بیشتر بخوانید

مردان و زنانی که تا پای جانشان بر سر عهد جهادی‌شان ایستادند + فیلم     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید گمنام شهادت طلبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری در آیین تجلیل از مسئولین این یگان با اشاره به نقش تاثیر گذار فرماندهان و مسئولین در موفقیت های یکساله، برابر برنامه‌های مصوب گفت: صداقت در گفتار، رفتار و انجام ماموریت با روحیه جهادی با وجود مشکلات پیرامونی و پروازهای ایمن اعم از پروازهای آموزشی، شناسایی و تاکتیکی و همچنین پروازهای پشتیبانی با هواپیماهای ترابری سنگین نتیجه روحیه و حسن تعهد کارکنان به سازمان و نظام است که توسط یک فرمانده به مجموعه تحت امر منتقل و آنها را به حرکت وا می دارد.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: حضور در انواع رزمایش‌های عمومی و تخصصی، مردم یاری و خدمت رسانی به مناطق محروم، بازآماد انواع هواپیمای شکاری و ترابری سبک از مهمترین اقدامات پایگاه هوایی شهید لشگری در سال جاری بود.

سرتیپ دوم جعفری ادامه داد: موفقیت صد درصدی و کسب رتبه‌های برتر در تمامی جشنواره‌های فرهنگی، هنری و مسابقات قرآن کریم نهاجا و ارتش، هماهنگی، همدلی و پشتیبانی مؤثر سامانه فرماندهی در کنار تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مطلوب عقیدتی سیاسی از دیگر افتخارات این پایگاه است.

وی مشارکت مثال زدنی کارکنان و خانواده های این یگان در انتخابات اسفندماه در لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان را برگرفته از ولایت پذیری خانواده ی بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: این پایگاه در سال پیش رو نیز همانند سنوات گذشته با آمادگی کامل در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا مردم عزیزمان از امنیت آسمان ایران اسلامی خیالشان آسوده باشد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885306

دیگر خبرها

  • شهدا مجاهدان دیروز، الگو‌های امروز
  • حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس
  • ابعاد حقوقی ماجرای باغ ازگل / مجازات انتقال مال غیر در حقوق ایران چیست؟!
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیماهای شکاری
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد