Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:20:54 GMT

بازداشت قاتل جوان ۲۲ ساله

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۶۵۶

بازداشت قاتل جوان ۲۲ ساله

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از بازداشت قاتل جوان ۲۲ ساله در شهر سقز خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان از بازداشت قاتل جوان 22 ساله بر اثر نزاع مسلحانه شب‌گذشته در این شهرستان در کمتر از 24 ساعت پس از کشف جسد خبر داد.

وی گفت: شب گذشته با اعلام قتل فردی جوان در یکی از خیایان‌های سقز، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: قاتل پس از بازداشت در بازجویی کارآگاهان پلیس، علت قتل را سهواً اعلام کرده اما تحقیقات و بررسی‌های تخصصی تا یافتن انگیزه اصلی قتل همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حیدریان اظهار کرد: جزئیات تکمیلی این پرونده متعاقبا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ شب گذشته ساعت 10:40 جوانی 22 ساله به ضرب گلوله و از ناحیه پشت گوش به قتل رسید و جسد آن در داخل خودرو سانتافه در یکی از خیابان‌های سقز کشف و قاتل متواری شده بود که عصر امروز در کمتر از 24 ساعت، توسط پلیس بازداشت شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

بعد از ظهر روز گذشته ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم از طریق تماس تلفنی با کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدودا ۱۸ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان مدرس ـ ولی‌عصر (عج) قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوست خود به نام بهنام که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده، اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به همراه داشته پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی که یک طرف درگیری بوده را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

با دستور قاضی سالار صنعتگر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک