Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:51:21 GMT

ترکیه: فرانسه عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۸۷۶

ترکیه: فرانسه عذرخواهی کند

به گزارش آسوشیتدپرس، چاووش اوغلو در این ارتباط اعلام کرد که این غیرقابل قبول است که فرانسه ادعاهای دروغین مطرح کند و علیه ترکیه دست به اقداماتی بزند.

به تازگی تنش میان ترکیه و فرانسه به علت حمایت آنکارا از دولت وفاق ملی لیبی و فعالیت‌های حفاری ترکیه در شرق مدیترانه بالا گرفته است.

هفته گذشته امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده بود که ترکیه بازی خطرناکی را در لیبی آغاز کرده است و ما خواستار توقف دخالت کشورهای خارجی در جنگ داخلی لیبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه پیش از این نیز خواهان بررسی فوری و بدون قید و شرط روابط اتحادیه اروپا با ترکیه شده بود.

311311 کد خبر 1405943

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار الهلال با الاتحاد در سوپرکاپ عربستان، تصویری از عبدالله المعیوف دروازه‌بان سابق الهلال و فعلی الاتحاد مشخص شد که در آن با ناصر الدوساری هم‌تیمی سابق خود، مشغول خندیدن است.

این اتفاق با خشم هواداران الاتحاد همراه شد و کانون هواداران این تیم بسیار از اقدام دروازه‌بان خود ناراحت و عصبانی هستند. آنها معتقد بودند دروازه‌بان تیمشان در شرایطی که این تیم با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده، دلیلی ندارد که با بازیکن رقیب سنتی تیمشان بگو و بخند داشته باشد.

المعیوف در اظهار نظری تلویزیونی درباره این اقدام گفت: ناصر به من در پایان بازی نزدیک شد و به حالت طعنه، از گل زدن به من ابراز پشیمانی کرد. من همه و هر کسی را که بر علیه من صحبت کرده را می‌بخشم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و هیچکس را بابت این اتفاق سرزنش نمی‌کنم. من به هواداران الاتحاد قول می‌دهم که در دوران حضورم در این تیم به چیزی جز موفقیت و لبخند شما فکر نکنم.

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد