Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:48:43 GMT

فسخ و فجور محمد بن سلمان برای رسیدن به قدرت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۸۷۸

فسخ و فجور محمد بن سلمان برای رسیدن به قدرت

العالم: نه دین، نه ارزش ها، نه اصول، نه قانون و اخلاق و نه آداب و رسوم هیچ یک نمی تواند میان محمد بن سلمان و رسیدن وی به قدرت مانع شود. این مرد در کمتر از ۵ سال، دست به جنایت های بی شماری زده از زندانی کردن شاهزادگان و غارت اموال آنان و بازکردن خزانه های عربستان به روی ترامپ تا گسترش فسق و فجور میان مردم عربستان که بیشترشان نیز جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اینکه وی در روز روشن و آشکارا و در ملا عام، حرام را حلال اعلام و بدان تشویق کند،تاکنون به ذهن بیشتر پرده دران و فاسقان و فاجران جزیره العرب خطور نکرده و هشداری برای فرا رسیدن آینده ای تاریک برای این کشور و مردمش در سایه قدرت یافتن بن سلمان است.

بهترین شاهد بر گفته های ما؛ قرار دادن یک نظرسنجی در صفحه شخصی توییتر نهادهای رسمی عربستان از جمله وزارت گردشگری این کشور است که زیر نظر ترکی ال الشیخ از نزدیکان ولی عهد اداره می شود. در این صفحه سوال زیر به چشم می خورد:نظر شما درباره فروش مشروبات الکلی در بازارهای آزاد فرودگاههای بین المللی کشور چیست؟

علیرغم اینکه شراب در عربستان بدون توجه به نظر مردم، به شکل قابل توجهی در میخانه ها و دیسکوهای بن سلمان رواج یافته اما به نظر می رسد وی با این نظر سنجی که نتایجش ۵ روز دیگر اعلام خواهد شد خود را به عنوان حاکمی دموکرات نشان می دهد که در حال جنگ با دین و ارزش های عربی اسلامی است، جنگی که به محض رسیدن به ولی عهدی آغاز کرده است.

مساله قابل توجه اما سکوت و عدم واکنش شیخ های وهابی به این نظر سنجی است؛ شیخ هایی که همه مردم را کافر می دانستند و با کوچکترین بهانه فتوای کشتن مردم را صادر می کردند، جالبتر اینکه به خاطر فضای ترسناکی که بن سلمان در عربستان به وجود آورده، هیچ نهاد سعودی نیز به این نظر سنجی اعتراض نکرده است.

بن سلمان می خواهد با این اقدامات؛ ذهن جوانان سعودی را با شراب و فسق و فجور به زنجیر بکشد تا زودتر به صندلی قدرت برسد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بن سلمان عربستان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!