Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@08:19:31 GMT

هر تیمی رونالدو را داشته باشد قهرمان است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۹۳۷

به گزارش ایلنا، آبل ژاویر ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های رم و لیورپول معتقد است رونالدو از حاشیه امنیت طولانی مدت در یک تیم خوشش نمی آید و به همین علت رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

و به پرفورم نیوز گفت: "رونالدو یک برنده مادرزاد است و ذهنیت بسیار بزرگی دارد. همه به این درک رسیده‌اند که رونالدو از اینکه در یک باشگاه، حاشیه امنیتی طولانی مدت داشته باشد، خوشش نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رئال راحت بود و همه عناوین را کسب کرد. در یونایتد نیز به همه چیز رسید و حالا در یوونتوس نیز فاتح عناوین فردی و تیمی شده است. رونالدو هر جا برود، جام می‌برد. البته که او الان در سنی قرار دارد که شاید نتواند مثل گذشته در میادین ظاهر شود ولی همچنان یک تمام کننده قهار است. برای تیمی مثل یوونتوس، این خیلی مهم است که رونالدو را در پستی قرار دهد که بتواند بیشترین گل را به ثمر برساند؛ یعنی بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشد."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس

باشگاه منچستریونایتد مصمم به جذب مدافع برزیلی تیم فوتبال یوونتوس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ، جذب گلیسون برمر از یوونتوس را در اولویت‌ خود قرار داده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»؛ باشگاه منچستریونایتد خود را آماده فعال کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی مدافع برزیلی یووه می‌کند. این در حالی است که چلسی، تاتنهام و نیوکاسل هم نسبت به جذب برمر علاقه‌مند هستند.

ضرر یک میلیون پوندی بازیکن منچستریونایتد در پی ورشکستگی پدر همسرش!

گلیسون برمر 27 ساله در سال 2018 وارد فوتبال ایتالیا شد و توانست با تورینو خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان سری A معرفی کند. او  در تابستان 2022 در انتقالی 44 میلیون یورویی از تورینو به یوونتوس ملحق شد و تاکنون در 72 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 7 گل هم به ثمر رسانده است.

قرارداد فعلی برمر یوونتوس تا پایان ماه ژوئن 2028 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • اندریک سریع‌تر از پله و رونالدو در گلزنی برای برزیل
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد