Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،دادستان خرم‌آباد با هشدار به اخلال گران حوزه مسکن گفت: گشت‌های بازرسی فعالیت آن‌ها را به‌شدت رصد می‌کنند.

سعید رازانی افزود: به دنبال گران شدن غیرمتعارف نرخ اجاره‌بهاء، تعداد گشت‌های بازرسی اداره صمت افزایش یافته است.
او  تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ واحد معاملات املاک به دلیل اخلال در نظم اجاره‌بهاء مسکن و ۵ واحد دیگر به دلیل جابه جایی غیرقانونی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار می‌دهیم که فعالیت آن‌ها توسط تاکید کرد: آن دسته از واحد‌های معاملات املاک که بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کنند، تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان از پایان طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با بیش از ۹۴ هزار بازدید و بازرسی در این استان خبر داد.

به گفته او، طی ۴۰ روز همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۴ هزار و ۴۰۰ بازرسی در راستای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی سراسر گیلان انجام شد.

مدیر سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این بازدید و بازرسی ها، ۴۶۷ مرکز و اماکن متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جواهرشناس تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که در ۴۰ روز گذشته در راستای حفظ سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت انجام شد، ۲۵۹ محل متخلف تعطیل شدند.

او همچنین گفت: در بازدید و بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی امسال، بیش از ۵۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه توزیع و مصرف مردم خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: علاوه بر مواد غذایی، بیش از ۴۲ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی در این مدت انجام شده و یک هزار و ۵۱۳ مورد نیز از آب این شبکه‌ها نمونه برداری شده است.

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان سلامت محیط و کار، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • هشدار به مشاوران املاک درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • هشدار به مشاورین املاک در خصوص خرید و فروش امتیاز مسکن ملی