Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@16:59:49 GMT

حمله‌ دزدان دریایی به نفتکش نیجریه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۹۷۳

حمله‌ دزدان دریایی به نفتکش نیجریه‌ای

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز ، دزدان دریایی روز پنجشنبه به یک کشتی حامل سوخت نیجریه‌ای حمله کرده و ۹ نفر از خدمه‌ کشتی را ربودند.

به گفته‌ یکی از مسئولان ارشد صنعت نفت نیجریه، کشتی "Sendge Berge" در حال انجام عملیات تعمیر و نگه‌داری بود که دزدان دریایی به آن حمله کردند.

این مقام مسئول افزود: «اکنون با مقامات در حال رایزنی و همکاری هستیم تا این ۹ نفر را با صحیح و سالم به وطن بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گزارش‌ها حاکی از آن است که هیچ یک از افراد باقیمانده در کشتی زخمی یا مجروح نشده‌اند.

این کشتی یک نفتکش چندکاره و شناور تولید، ذخیره و بارگیری نفت (FPSO) در میدان نفتی "Okwori" و جزء ناوگان دریایی نیجریه بوده است که توان تولید 50 هزار بشکه را در روز دارد.

یک شرکت امنیت دریایی به نام "Dryad Global" با استناد به گزارش‌هایی از منابع خود اعلام کرد که حمله به این کشتی توسط دزدان دریایی با استفاده از سه قایق و مواد منفجره به وقوع پیوسته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حمله دزدان دریایی دزدان دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد