Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@13:11:55 GMT

بازداشت عامل قتل عام خانواده کشاورز اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۹۷۶

بازداشت عامل قتل عام خانواده کشاورز اصفهانی

به گزارش رکنا، "سجاد افشارمنش" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: متهم در اردیبهشت ماه گذشته با قصد اخاذی با ورود به منزل این خانواده کشاورز که اصالتا اهل اصفهان می باشند اقدام به تیراندازی می کند که متاسفانه در این حادثه تمامی افراد حاضر در خانه که شامل پدر خانواده به همراه دو فرزند پسرش بوده است به قتل می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دادستانی و پلیس اقدامات قضایی و پلیسی خود را جهت شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تلخ آغاز کردند و ظرف 48 ساعت اولیه پس از حادثه همدست قاتل در استان سیستان و بلوچستان دستگیر می شود.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی استان کرمان سرانجام خودروی متهم عصر امروز در یکی از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان به کرمان توقیف و متهم به همراه یک قبضه کلت جنگی دستگیر شد.

دادستان قلعه گنج هشدار داد: دستگاه قضایی باهرگونه عوامل ناامنی که منجر به برهم زده شدن نظم عمومی در جامعه شود به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد و رسیدگی به این پرونده با قید فوریت در دستور کار دادسرای قلعه گنج قرار خواهد گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری جزییات منزل حادثه پلیس قاتل اخبار حوادث خانواده قتل کشاورز اصفهانی دستگیر شد عکس کلینیک فیلم ویدیو انفجار اخبار تهران تجریش حوادث تهران مرد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند

 کامران رومیانی   بیان کرد : در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

  دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • «شاهزاده سرین» در کرج بازداشت شد
  • شاهزاده سرین بازداشت شد
  • «شاهزاده سرین» بازداشت شد + جزییات