Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان خلخال گفت: متاسفانه به دلیل بی‌توجه به کرونا در روستاهای شهرستان خلخال همه میهمانان یک مراسم ختم در روستای گزاز خلخال به کرونا مبتلا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فریدون بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی‌توجه به کرونا در روستاهای شهرستان خلخال همه میهمانان یک مراسم ختم در روستای گزاز خلخال از کوچک تا بزرگ به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ابتلای چندین نفر از میهمانان یک مراسم عروسی به کرونا در روستاهای هشجین نیز خبر داد و افزود: همچنین در روزهای اخیر شاهد ابتلای 25 نفر از میهمانان یک مراسم عروسی به کرونا در بخش هشجین مرکز بخش خورش‌رستم بودیم که نشان‌دهنده عدم رعایت موارد بهداشتی است.

کردستان| امکانات بیمارستان‌های مریوان پاسخ‌گوی بیماران کرونایی نیستجان‌بابایی: کرونا الان کنترل نشود، پاییز و زمستان بحران‌ها جدی‌تر می‌شودمحدودیت‌های جدیدی در مقابله با کرونا از هفته آینده در استان بوشهر اعمال می‌شود

بابایی با اشاره به بی‌توجی مهم به پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در روزهای گذشته بی‌توجی مردم به پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است که این موضوع در ابتلای روزانه شمار قابل توجهی از هم‌استانی‌ها و همشهری‌ها به این بیماری ویروسی تاثیر گذار بوده است.

فرماندار شهرستان خلخال بر ضرورت توجه جدی به دستورالعل‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: تمامی اقشار جامعه باید توجه داشته باشند که باید علاوه‌بر ضرورت استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات مختلف نیز پیشگام باشند.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... افزایش نگران‌کننده بیماران بدحال کرونایی در سیستان و بلوچستان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به‌دلیل حضور در مراسم‌های شادی و عزا بوده است همدان| ۷۰۰ تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میهمانان یک مراسم شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898977

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا