Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@03:50:04 GMT

دیاباته امشب به تهران بر می‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۰۶۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم استقلال تهران ساعت ۲۳:۳۰ امشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با استقبال بیژن سلطانی، مسئول تشریفات باشگاه وارد تهران می‌شود.

مهاجم آبی پوشان تهرانی دو روز پیش از دیدار مقابل سایپا تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر با اجازه از کادرفنی به فرانسه سفر کرده بود تا شاهد تولد سومین فرزندش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته پس از ترک کشور فرانسه به دوحه سفر کرده و با پرواز دوحه به تهران که البته با تاخیر مواجه بوده نهایتا امشب وارد خاک ایران می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

در دقیقه ۷۰ پس از گل سوم پرسپولیس بسیاری از هواداران صنعت نفت ورزشگاه را ترک کردند.حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم