Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:10:14 GMT

تحرک بیشتری در پروژه‌های لرستان ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۰۶۱

تحرک بیشتری در پروژه‌های لرستان ایجاد خواهد شد

ایسنا/لرستان وزیر راه وشهرسازی گفت: تحرک بیشتری در پروژه‌های لرستان ایجاد خواهد شد.

محمد اسلامی امروز دوازدهم تیرماه در حاشیه مراسم کلنگ زنی قطعه چهارم،  چهار خطه پلدختر- خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی قطعه چهارم جاده جدید و جایگزین پلدختر -خرم‌آباد که مطالعات آن انجام شده را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طول این قطعه ۱۲ کیلومتر است، افزود: کل مسیر ۴۸.۵ کیلومتر است که برای ۱۷.۵ کیلومتر آن قبلا پیمانکار مستقر شده، ۱۲ کیلومتر را امروز پیمانکار شروع بکار کرد و ۱۸ کیلومتر باقی مانده مسیر هم در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

وزیر راه وشهرسازی گفت: احداث مجموعه جدید این محور سبب می‌شود که ۱۰کیلومتر مسافت کوتاه‌تر شود ضمن اینکه روستاهای مسیر به نحو مناسبی از دسترسی به جاده بهره‌مند خواهند شد.

اسلامی عنوان کرد: برای مسیر قبلی که ۳۰ کیلومتر راه با سیل ناپدید شده بود و راهی وجود نداشت و ۱۸.۵ کیلومتر مسیر نیز دچار آسیب شده بود و الان این ۴۸.۵ کیلومتر جاده فعلی را بازسازی و احیا کردیم که برای ترافیک عمومی باز نیست اما برای دسترسی محلی باز است و اقدامات تثبیتی جداره‌های آن را انجام می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: منتظر بودیم رودخانه پلدختر  کم آب شود تا بتوانیم با لایروبی آن دیواره سازی را انجام تا جاده بدنه ایمنی پیدا کند که این مهم را در دستور کار قرار دادیم.

اسلامی بیان کرد: تخصیص‌ها همیشه کم و زیاد بوده اما اراده کردیم تا دیواره‌سازی را در سالجاری به اتمام می‌رسانیم.

وی عنوان کرد: زمان‌بندی پروژه چهارخطه جدید ۳۶ ماهه است وامیدارم معارضی نداشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از مشکلات طرح‌های عمرانی کشور نپذیرفتن اوراق مشارکت از سوی پیمانکاران است،گفت: در چندماه کرونا، راهداری لرستان  ۱۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در لرستان انجام دادند، اما متاسفانه برخی اوقات خدمات افراد خدوم دیده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: برای اینکه تحول خوبی در پروژه‌های عمرانی باقی مانده ایجاد شود سالجاری اسناد خزانه به دستور رئیس جمهور تبدیل به پول نقد کردند و سازمان برنامه بودجه وخزانه درصدی از آن را پول نقد پرداخت می‌کند.

اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با کیفیت جدید منابع در سالجاری بتوانیم تحرک بیشتری را در پروژه‌های لرستان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزير راه و شهرسازي وزیر راه ۵ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر

تین نیوز

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس آباد به سمت مشگین شهر تا ۲ سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس آباد به سمت مشگین شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

​وی تصریح کرد: محور پارس آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه های این مسیر به ویژه پل ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش بینی می شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین شهر به صورت چهار بانده به بهره برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می رود و در محدوده بیله سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • بازدید رئیس کل بازرسی لرستان از پل در دست ساخت شوراب