Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

استیون منوچین طی کنفرانس خبری در روز پنچ‌شنبه گفت که علی‌رغم شیوع مجدد ویروس کرونا در این کشور، دولت ترامپ از اصرار خود به بازگشایی اقتصادی ایالت‌ها پشیمان نیست.

اخبار بین الملل- منوچین در جلسه مطبوعاتی روز پنج‌شنبه در پاسخ به این سوال که آیا کاخ سفید از اصرار به بازگشایی اقتصادی پشیمان است یا خیر، گفت: «به هیچ وجه اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم که برنامه‌ ما برای بازگشایی اقتصادی بسیار دقیق بوده است».

وی ابراز اطمینان کرد که در بسیاری از مشاغل می‌توان افراد را بدون کمترین مشکلی به کار برگرداند. منوچین این را هم گفت که تعداد زیادی از کارمندان در حال بازگشت به کار در وزارت خزانه‌داری آمریکا هستند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «راه ایمن برای بازگشایی اقتصاد وجود دارد و ما می‌خواهیم آن را با دقت انجام دهیم».

در همین حال، لری کودلو، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفت: «فکر می‌کنم شیوع ویروس کرونا در برخی از مکان‌ها بسیار گسترش یافته و اکنون مجبوریم که مجددا محدودیت‌ها را برقرار کنیم».

شیوع ویروس کرونا در برخی از ایالت‌ها مانند تگزاس، آریزونا و کالیفرنیا رشد چشمگیری داشته است. تاکنون بیش از دو میلیون و ۷۸۳ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، همچنین در این بین بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بسیاری از آمریکایی‌ها مدیریت دونالد ترامپ در شیوع ویروس کرونا را ضعیف ارزیابی کرده‌اند. به همین دلیل طی نظرسنجی‌های اخیر محبوبیت ترامپ شدیدا کاهش یافته است. جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ترامپ در کتاب خاطرات خود تاکید کرده که ترامپ در ابتدای شیوع ویروس کرونا، این بیماری را جدی نمی‌گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کاخ سفید کاخ سفید ویروس کرونا استیون منوچین بازگشایی اقتصادی شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در جمع خبرنگاران حاظر در حیاط دولت به تداوم انتشار شایعاتی در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولتو جابجایی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه : اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی کشور افزایش یافته است، گفت: از طرفی کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم و حتی تورم هم مهار شد و روند آن کاهشی است که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است که به نظر می‌رسد برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اما قرار نیست هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد