Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@15:40:50 GMT

بازداشت شروری که ۳ عضو یک خانواده را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۲۲۰

بازداشت شروری که ۳ عضو یک خانواده را به قتل رساند

خبرگزاری تسنیم: سردار عبدالرضا ناظری از بازداشت قاتل اعضای یک خانواده خبر داد و اظهار کرد: ششم اردیبهشت ماه سال جاری یک باند سه نفره با استفاده از سلاح جنگی پس از ایجاد درگیری با اعضای یک خانواده اصفهانی (پدر، پسر و نوه) که در شهرستان قلعه‌گنج در امر کشاورزی سرمایه‌گذاری فصلی داشتند، آنها را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: بلافاصله پس از اعلام این مورد به پلیس، تیم گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قلعه‌گنج با حضور در محل وقوع قتل به بررسی موضوع پرداخته و در ساعات اولیه قاتلان شناسایی و دو نفر از آنها دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این قتل در دستور کار قرار گرفت؛ تحقیقات اولیه نشان از آن داشت این افراد به انگیزه زورگیری و سرقت اموال این خانواده دست به این اقدام مجرمانه زده‌اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل اصلی به سرعت به یکی از کشورهای همسایه متواری شد اما در نهایت مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی از ورود مجدد وی به کشور مطلع و عصر امروز دوازدهم تیرماه مأموران پلیس شهرستان منوجان موفق شدند این قاتل فراری را هنگام تردد در محور منوجان به بندرعباس در حالیکه قصد خروج مجدد از کشور را داشت، دستگیر کنند.

ناظری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه به همراه مقدار زیادی وجه نقد از این فرد گفت: متهم از افراد شرور منطقه بوده که موقع دستگیری با مأموران درگیر که با درایت و هوشیاری آنها متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که تحقیقات تکمیلی پلیس از این قاتل مسلح آغاز شده است، گفت: بازتاب این عملیات پلیسی رضایتمندی مردم و مسولان استان را از مجموعه انتظامی استان به همراه داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت شرور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند