Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@14:17:23 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در بین نظامیان آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۲۶۸

شمار مبتلایان به کرونا در بین نظامیان آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

شبکه سی‌ان ان آمریکا پنجشنبه گزارش داد که شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در بین نظامیان آمریکایی طی سه هفته گذشته افزایش یافته است.

اخبار بین الملل- این شبکه به نقل از وزارت دفاع آمریکا پنتاگون گزارش داد که تا عصر روز چهارشنبه (دیروز) ۶۴۹۳ نفر از نیروهای ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات نظامی آمریکا می‌گویند افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بین نظامیان این کشور در مقایسه با مکان‌هایی که ارتش اطراف مناطق غیر نظامی مانند ایالات فلوریدا و آریزونا حضور داشته، بسیار بیشتر است.

منبعی در نیروی هوایی آمریکا در این باره گفته است که نیروی هوایی این کشور بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارد.

ایالات متحده آمریکا تا این لحظه با ثبت ۲,۸۰۱,۹۱۲ ابتلا به کرونا و مرگ ۱۳۱,۰۲۷ نفر، بیشتر آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا را دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کووید ۱۹ پنتاگون ایالات متحده آمریکا پنتاگون آمریکا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان

 «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.»

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه آمریکایی، حوالی ساعت چهار بامداد روز جمعه، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان