Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:45:39 GMT

قطعی مجدد آب در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۳۸۳

قطعی مجدد آب در اهواز

به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، قطعی آب لوله‌کشی از روز گذشته در مناطق مختلف شهر اهواز شدت یافت.

این قطعی آب در مناطق مختلف شهر مشاهده شده و مشکلات فراوانی برای شهروندان اهوازی در پی داشته است که محدودیت‌های ناشی از کرونا و دمای نزدیک به ۵۰ درجه بیشتر به این مشکلات دامن می‌زند.

شرکت آب‌وفاضلاب اهواز در این خصوص اعلام کرد: چهار روز پیش یک دستگاه بیل مکانیکی در زمین کشاورزی واقع در ملاثانی به لوله انتقال آب حیات شوشتر به اهواز برخورد و به شبکه آب خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خط انتقال آب حیات شوشتر تامین کننده آب مناطق شرق اهواز از جمله پادادشهر، باهنر، کوی نبودت و آخر آسفالت است، در چند روز گذشته با همکاری اداره آب حیات شوشتر مانع از قطعی آب در اهواز شدیم و تلاش شد تا با افزایش ظرفیت بخشی از افت فشار آب جبران شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز اهواز قطعی آب آب شرب سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، علی جان صادق پور افزود::همزمان با اجرای طرح‌های تأمین آب، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در زمینه مدیریت مصرف آب هم الزامی و مکمل فعالیت‌هاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس ادامه داد: کاهش بارندگی‌های سالانه و پراکنش نامناسب بارش‌ها در بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان موجب شد تا دوران پرکاری در حوزه تأمین آب سپری شود.
صادق پور اظهار داشت: تنش آبی در ۴۸شهر و۶۱۹ روستای استان در آستانه تابستان گذشته از مهمترین چالش‌های شرکت آبفا استان در سال ۱۴۰۲ بود.
صادق‌پور افزود: با توجه به رویکرد وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی ورفع تنش آبی در مناطق محروم، اقدامات بی‌سابقه‌ای در سال گذشته در استان صورت گرفت که حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰ حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان از این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد: در سال گذشته حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان انجام شد.

دیگر خبرها

  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله