Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح دو فوریتی ساماندهی بازار مسکن هفته آینده ارائه می‌شود، حادثه سایت نطنز آتش‌سوزی وسایل اسقاطی بود، علت آلودگی شدید هوای اصفهان چیست؟، تبدیل مبتلایان به کرونا از پیر و بیمار به افراد جوان و سالم، چادگانی‌ها به یک وجب از ساحل هم دسترسی ندارند؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنج‌شنبه ۱۲ تیر ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

طرح دو فوریتی ساماندهی بازار مسکن هفته آینده ارائه می‌شود

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک ماه است که بر روی آن کار می‌کنیم و در هفته آینده به عنوان طرح دو فوریتی به مجلس ارائه می‌شود تا وضعیت مسکن را به سرانجام برسانیم.

حادثه سایت نطنز آتش‌سوزی وسایل اسقاطی بود

فرماندار شهرستان نطنز گفت: حادثه سایت هسته‌ای نطنز آتش‌سوزی وسایل اسقاطی بود.

فیلم| علت آلودگی شدید هوای اصفهان چیست؟

از بامداد چهارشنبه شب با شدت گرفتن گرد و غبار در هوای اصفهان، شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفت.

وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان/ تبدیل مبتلایان به کرونا از پیر و بیمار به افراد جوان و سالم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: متاسفانه در دوره اخیر که از چند هفته گذشته سیر صعودی به خود گرفته، نوع بیماران متفاوت شده‌اند؛ دوره قبل کمتر بیماران جوان و بدون بیماری زمینه‌ای داشتیم اما در این دوره بیماران جوان که هیچ بیماری زمینه ای ندارند وجود دارد و مرگ و میرهای زیادی نیز در این گروه رخ می‌دهد.

مسؤولان اساسنامه عمران زاینده‌رود را شفاف‌سازی کنند/ چادگانی‌ها به یک وجب از ساحل هم دسترسی ندارند

امام‌جمعه چادگان ضمن انتقاد به ساختار اساس‌نامه سازمان عمران زاینده‌رود، گفت: مردم چادگان نقشی در مدیریت دهکده زاینده‌رود ندارند و تنها تأمین بخشی از نیروهای کارگر در این دهکده از مردم چادگان بوده است و خواسته این است که مسؤولان استان این اساس‌نامه را به درستی برای همگان تبیین کنند.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان آتش سوزی بازار مسکن آلودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حوادث شکستگی در خطوط لوله آب و فاضلاب در استان اصفهان اظهار کرد: یکی از این حوادث مربوط به شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان بود.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴ روز شنبه در منطقه یزدآباد سین کاشان اتفاق افتاده است، ادامه داد: این حادثه باعث هدررفت بخشی از آب شرب و آبگرفتگی در خیابان‌ها شد که در نهایت این آب به سمت رودخانه هدایت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه خسارتی را به دنبال نداشت، ابراز کرد: علت این حادثه ترمیم قنات با استفاده از بیل مکانیکی بود که این بیل با لوله برخورد کرده و لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب را شکسته بود.

وی با بیان اینکه به دنبال شکستگی این لوله انتقال آب در زمینه تأمین آب شرب مشکلی ایجاد نشد، اضافه کرد: ساعت ۲۱ شنبه نیز اصلاح لوله انجام و مجدد در مدار توزیع قرار گرفت.

شیشه فروش با بیان این حادثه سال گذشته نیز تکرار شده است، افزود: سال گذشته این حادثه منجر به آبگرفتگی سایت مسکن مهر کاشان شد و از آنجایی که مسؤولیت نگهداری این خط بر عهده آب منطقه‌ای است ضروری است که با همکاری اداره آب و فاضلاب کاشان نسبت به حفاظت از این خط بیش از گذشته توجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: حریم خطوط لوله باید رعایت شود و هر دستگاهی قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 6085227

دیگر خبرها

  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد