Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بنابر تاکید استاندار محترم و در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اکیپ‌ هایی متشکل از استانداری و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، به صورت سرزده از ادارات بازرسی خواهند کرد و در صورتی که ارگانی دستور العمل‌ های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند تذکرات لازم داده خواهد شد تا روند اصلاح شود و دستور العمل‌ ها براساس مصوبات ملی و استانی اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آذر صفایی نیا" در نخستین بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از شهرداری یاسوج با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی هستند.
وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با تمام توان در حوزه درمان و در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است و از این پس هم عملکرد همه دستگاه‌ های دولتی در این حوزه را رصد می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: هدف از این بازدیدها، ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات است.
صفایی نیا خاطرنشان کرد: استانداری  بازدیدهای سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، تاکید کرد: به منظور سلامت همگان، از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات استان جلوگیری به عمل می آید و شایسته است همه هم استانی های عزیز ،در این امر بسیار مهم ما را یاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از شهروندان خواست تا به توصیه‌ های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحام در شهر و بازار خودداری کنند.
صفایی نیا ادامه داد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود. 
به گزارش ایسنا، گفتنی است مسئولان علوم پزشکی یاسوج، آذر صفایی نیا را در این بازدیدها همراهی کردند.
لازم به ذکر است صفایی نیا پس از شهرداری یاسوج از اداره کل دامپزشکی و چند بانک استان بازدید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازديد ستاد مقابله با کرونا كهگيلويه و بويراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور العمل صفایی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم