Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بوده و حکم برائت آنان توسط شعبه اول انقلاب استان مرکزی صادر شد.

وی ادامه داد: پیشتر حکم تبرئه ۴۱ کارگر شرکت صنایع آذرآب اراک نیز از سوی دادگاه تجدید نظر صادر شده‌ بود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادگاه بدوی حکم محکومیت تعلیقی برای کارگران آذرآب صادر کرده بود که این مهم در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد بررسی قرار گرفت و ظرف مدت چهار ساعت حکم تبرئه این افراد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود اینکه حکم محکومیت کارگران آذرآب تعلیقی بود اما به دستور رئیس قوه قضائیه، دادگاه تجدید نظر برگزار و در ایام دهه کرامت، حکم قطعی تبرئه این افراد صادر شود.

صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال ۱۳۶۴ در اراک آغاز به کار کرد.

کارگران آذرآب اراک پارسال در جریان پیگیری مسائل صنفی خود با خروج از کارخانه و حضور در سطح شهر خواستار پیگیری مطالبات صنفی خود شدند.

آذرآب در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کارگر شرکت صنایع آذرآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کارگر شرکت صنایع آذرآب اراک استان مرکزی کارگر شرکت صنایع آذرآب آذرآب اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد

به گزارش جماران؛ به نقل از شرق، دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان مرکزی
  • آچربی: طوری با من برخورد شد که انگار کسی را کشته‌ام! همه قبل از صدور حکم، من را محکوم کرده‌بودند
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد