Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بیانکونری پس از فتح عناوین مختلف می گوید هنوز در پی پیشرفت است!

طرفداری - جانلوییجی بوفون قرارداد خود را برای یک سال دیگر با یوونتوس تمدید کرده و در این تیم می ماند و اگر شنبه مقابل تورینو بازی کند، رکورد تعداد بازی در سری آ را می شکند. اسطوره 41 ساله یوونتوس در اینستاگرام در گفتگو با Randstad Italia گفت:

هنوز هم آتش درونم شعله ور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازی کردن ادامه می دهم زیرا احساس خوبی دارم و خواهان رقابت هستم؛ همچنین همیشه دوست دارم پیشرفت کنم. لحظه ای که دروازه بان اول شدم، آن شور و اشتیاق به کار کردن و تلاش تبدیل شد. یک احساس وظیفه می کردم که خوب کار کنم و در اوج بمانم. برای 15 سال، لذت بردن را کنار گذاشتم. حالا به عنوان یک بازیکن پیر، مثل این است که جوانی ام را دوباره به دست آورده ام. راز من برای ادامه دادن این است. 

در 12 سال اخیر دوران ورزشی ام، من کمتر از پیروزی هایم لذت برده ام و خیلی به شکست هایم فکر کرده ام. وقتی به پیروزی عادت کرده اید، چنین چیزی طبیعی است. به همین دلیل پیروزی ها کمترین تاثیر را روی من داشته اند اما نا امیدی ها از شکست باقی مانده است. باید سعی کنم با این موضوع کنار بیایم وگرنه این خطر وجود دارد که هرگز بازنشسته نشوم! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!