Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: رفتار شورای نگهبان قابل پیش‌بینی نیست و تعیین افراد بستگی به شرایط آینده دارد. رفتار شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس فرق دارد و شرایط برای انتخابات ریاست جمهوری متفاوت خواهد بود.

«اسدالله عابدی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 گفت: در حال حاضر باید منتظر بود راهبردهای کلی مشخص شود بعد به سراغ افراد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من اگر شرایط اصلاح‌طلبان فراهم شود و راهبردشان مشارکت فعال باشد، به اندازه کافی افراد قدرتمند دارند.

عابدی در خصوص رفتار شورای نگهبان توضیح داد: رفتار شورای نگهبان قابل پیش‌بینی نیست و تعیین افراد بستگی به شرایط آینده دارد. رفتار شورای نگهبان با انتخابات ریاست جمهوری و مجلس فرق دارد و شرایط برای انتخابات ریاست جمهوری متفاوت خواهد بود.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: معمولا کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان با کاندیدای حداقلی در انتخابات حاضر خواهند شد یا کاندیدای حداکثری؟ توضیح داد: چون راهبرد اصلاح‌طلبان هنوز مشخص نیست نمی‌توان گفت کاندیدای حداقلی خواهد آمد یا کاندیدای حداکثری؛ براساس بحث‌های پراکنده گذشته اصلاح‌طلبان سراغ کاندیدای حداقلی نخواهند رفت اما راهبرد جدید، هنوز مشخص نشده است. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری شاخص شورای نگهبان مجلس انتخابات ریاست جمهوری رفتار شورای نگهبان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

کد خبر 6086083 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد