Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، از قرار گرفتن بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان در منطقه قرمز خبر داد.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های ناشی از آن، پس از شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره‌شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان‌ها نیز در منطقه زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب و‌ مکرر دست و استفاده حداکثری از ماسک سه توصیه کلیدی به همه مردم استان به خصوص گروه‌های آسیب پذیر است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ادامه داد: تعداد افراد بی‌علامت که ناقل بیماری هستند، افزایش یافته لذا باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداکثر دقت و‌ هوشیاری را داشته باشیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: همه شهروندان در رابطه با سلامت اطرافیان خود مسوول هستند، بنابراین با عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه؛ سلامت عزیزان و اطرافیان خود را به خطر می‌اندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: بیماری کرونا هیچگونه درمانی ندارد و باید از شیوع آن جلوگیری شود؛ مردم فهیم استان با رعایت تمام اصول پیشگیرانه؛ نه تنها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یاری می‌کنند، بلکه سلامت خود و عزیزانشان را تضمین خواهند کرد.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام سلامت بیماری محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام وضعیت قرمز رئیس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به نقش تاثیر گذار صداوسیما در آموزش مباحث حوزه سلامت و اجرای طرح های مربوط به جوانی جمعیت و همچنین اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد

حجت الاسلام طاهری   گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد موسسه دانش بنیان خانواده که برای اولین بار در استان راه اندازی خواهد شد به همکاری صداوسیما در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخش به جامعه نیازمند است .

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بر اساس منویات رهبری در حوزه جوانی جمعیت موظف به اقدام بوده و در این مسیر آموزش نسل جوان ، آموزشهای قبل و بعد از ازدواج ، نیازهای زوجین و ارائه خدمات مشاوره ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ادامه همکاری‌ها، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب امضای تفاهم نامه شد

ناصر حجازی فر خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به سلامت جامعه و موضوعات کلی همچون جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده برای ما ارزش و اهمیت بسیاری داشته و رسانه استانی آمادگی دارد چنین مباحثی را در قالب برنامه با استفاده از ظرفیت اساتید همه دانشگاهها ، مطرح و الگو سازی نماید.

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان