Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:53:46 GMT

داماد صدام از زندان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۹۱۳

داماد صدام از زندان آزاد شد

به گزارش تارنمای شفق نیوز عراق، مقام‌های عراقی داماد دختر کوچک صدام را پس از پایان محکومیت پانزده ساله‌اش از زندان آزاد کردند.

در همین پیوند تارنمای شبکه روداو اقلیم کردستان عراق گزارش داد: جمال مصطفی عبدالله السلطان جزو سه نفر از مقام‌ها و نظامیان ارشد دوره صدام است که در هفته جاری به دنبال پایان محکومیتشان از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سرلشکر «ولید حامد توفیق الناصری التکریتی» استاندار بصره در دوره صدام و «برزان عبدالغفور سلیمان المجید» فرمانده گارد ویژه دیکتاتور عراق دو تن دیگری بودند که هر یک پس از پایان محکومیت پانزده ساله خود از زندان الحوت عراق آزاد شدند.

بسیاری از شخصیت‌های ارشد نظامی و سیاسی رژیم صدام بعد از دستگیری اعدام شدند یا در زندان جان سپردند.

برچسب‌ها بصره عراق صدام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بصره عراق صدام حسین بصره عراق صدام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «فیلیپ لازارینی» کمیسرکل آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) تاکید کرد که اوضاع در کرانه باختری به ویژه اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی هر روز بدتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات اخیر تل آویو در اردوگاه نورشمس باعث برجای ماندن تعدادی قربانی و وارد آمدن خسارت‌های گسترده به خانه‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه شد.

لازارینی تصریح کرد: از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون صدها تن در کرانه باختری از جمله ۱۱۲ کودک فلسطینی جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: ما شاهد محدودیت‌های آمد و شد در کرانه باختری و اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان علیه ساکنان این منطقه هستیم به طوری که آنها مانع کسب و کار فلسطینی‌ها در کرانه باختری و گسترش ترس و وحشت در میان آنها شده اند.

لازارینی تاکید کرد: زمان پایان دادن به اشغالگری و حل و فصل طولانی‌ترین درگیری‌ها از طریق راهکارهای سیاسی و پایبندی واقعی به صلح فرا رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد. روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6085001

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید