Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:55:50 GMT

آخرین وضعیت پرونده ایران مال

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۹۱۵

آخرین وضعیت پرونده ایران مال

شهردار منطقه 22 آخرین وضعیت پرونده ایران مال را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی نوذر پور، شهردار منطقه 22، در خصوص سرنوشت پرونده ایران مال گفت: رای ایران مال صادر و اجرا شده است.

او افزود: در کمیسیون ماده 100 مبالغ 300 میلیاردی و 200 میلیاردی عوارض دریافت شد که بدین ترتیب 500 میلیارد جریمه شدند و بخشی از آن در حدود 24 هزار متر تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذرپور با اشاره به اینکه این پروژه 27 هزار متر معبر اشغال کرده بود، اظهار کرد: اجرت‌المثل بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری دریافت شده است.

شهردار منطقه 22 با بیان اینکه تا زمان اجرای طرح به شرط پرداخت اجرت‌المثل می‌توانند از معبر استفاده کنند، گفت: مسائلی در خصوص رمپ و رومپ‌ها وجود داشت که این پروژه تائیدیه‌هایی را از معاونت فنی و عمرانی دریافت کرده است.

او در خصوص ایمنی این مرکز گفت: تائیدیه ایمنی را از سازمان آتش نشانی دریافت کرده و از نظر استاندارد های ایمنی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 22 ایران مال ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان