Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:59:06 GMT

اجرای برخی طرح‌ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۱۳۵

اجرای برخی طرح‌ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار

استاندار زنجان گفت: شهرستان خدابنده با داشتن ظرفیت‌های بالای منطقه‌ای به جایگاه واقعی خود نرسیده و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیازمند مدیریت صحیح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خدابنده که با حضور سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده برگزار شد، اظهار کرد: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می‌توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه منظومه توسعه و اشتغال روستایی تدوین شده و به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت توجه خاصی شده است، افزود: برخی طرح‌ها نیازمند اعتبار خاصی نیست و با توجه به نقشه راه استان و تصمیم‌گیری درست می‌توان به نتایج مطلوبی رسید.

استاندار زنجان وجود ظرفیت‌های خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده، اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح‌های نوآورانه می‌توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی کرد.

استفاده از دانش نوین در کشاورزی همچون فرآوری محصولات کشاورزی و اصلاح فضای بیرونی غار عظیم و زیبای کتله‌خور و همچنین رسیدگی به ورودی شهر گرماب از جمله پیشنهادهای استاندار زنجان برای رونق بخش‌های کشاورزی و گردشگری این شهرستان بود.

در این جلسه قرار شد دبیرخانه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری، راه و مسکن و آب تشکیل شود و تا دو هفته آینده طرح‌های قابل اجرا در حوزه‌های مختلف را برای اجرا و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کنند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان اشتغال ظرفیت نقشه راه شهرستان خدابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هر چه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذی‌ربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌‍تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت‌ماه 1403 اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه 13 اردیبهشت تا  8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است. محمد اسماعیلی و نبی‌اله محمدی برای حوزه زنجان و طارم و همین طور سعید رفیعی و احمد بیگدلی برای حوزه خدابنده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری