Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:26:18 GMT

استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان شروع شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۴۳۴

استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان شروع شده است

مهاجم گلزن منچسترسیتی می گوید فصل بعد برای این تیم از همین الان شروع شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، لیورپول که چند روز قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد، دیشب پنجشنبه در خانه منچسترسیتی با نتیجه ۴-۰ شکست خورد تا سنگین ترین شکست ۳ فصل اخیر خود را در لیگ برتر متحمل شود. 

رحیم استرلینگ بازیکن سابق لیورپول که این فصل نیز عملکرد خوبی با منچسترسیتی داشت گفت:  آنها در تمام سال عالی بودند ، ما می خواستیم بازی خوبی با آنها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می دانستیم که آنهانیز تمام توان خود را به خرج می دهند. در بعضی مواقع ناامید شدند و تواسنتیم بهترین فوتبال ممکن را بازی کنیم. ما برای اثبات خودمان آزمایش خوبی مقابل قهرمانان فعلی داشتیم و این کار را درخشان انجام دادیم. فصل بعد امروز آغاز شد و ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. از الان باید برای نشان دادن قدرت خودمان کار کنیم تا بتوانیم فصل بعد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را پس بگیریم. ما بازیکنان خوبی در آینده داریم. به پیشرفت بازیکنی چون فیل فودن دقت کنید. او نمایش خیلی خوبی در ترکیب ما دراد و قطعا در آینده به بازیکن بهتری نیز تبدیل می شود. 

منچسترسیتی پیش از بازی برابر لیورپول توانست با برتری ۲ بر صفر برابر نیوکاسل راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شود و باید در این مرحله به دیدار آرسنال برود. شاگردان پپ گواردیولا که قهرمان جام اتحادیه نیز شدند باید در لیگ قهرمانان نیز برابر رئال‌مادرید به میدان بروند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحیم استرلینگ تیم فوتبال منچسترسیتی فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها