Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سریال رمضانی سال ۱۳۸۴ را کمتر کسی است که فراموش کند؛ "متهم گریخت" رضا عطاران و البته نویسندگی هوشمندانه سعید آقاخانی. ماجرای هاشم‌آقا و خانواده‌اش هنوز هم نُقل محافل و مجالس است. خانواده‌ای که در شهرستانی نه‌چندان دور زندگی ساده‌ای دارند.

به گزارش تسنیم، ملیکا زارعی که نقش دختر سیروس گرجستانی در سریال "متهم گریخت" را ایفا کرد، نوشت: «این روز‌ها با قبل‌تر‌ها خیلی تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار شنیدن اخبار بد دیگر با ماست. هر روز ده‌ها نفر به واسطه یک ویروس منحوس از کنار ما می‌روند و انگار کم‌کم داریم عادت می‌کنیم. اما بعضی وقت‌ها میان این عادت کردن‌ها یک استثنا ما را به خودمان می‌آورد. کوچ آدم‌های خاص... آقای گرجستانی عزیز درگذشت و ما را با آثارشان تنها گذاشت.

هرگز نکات اخلاقی که در کار برای‌مان مهم بود را تذکر می‌دادند در خاطرمان مانده ادب و احترام به بزرگتر. چقدر در دل مردم جا داشتید و چقدر بابت لحظات شادی که در سخت‌ترین شرایط برای مردم خلق کردید دعا شنیدید. مطمئنم امروز تمام کسانی که با شما شاد شدند، اشک و ناباوری امانشان نمی‌دهد. دلمان برای حضور گرم و مهربانتان تنگ می‌شود. حیف که رفتید.»

با شهربانو موسوی بازیگر نقش "بی‌بی" تماس گرفتیم و گریه نمی‌گذاشت گفتگو را خیلی ادامه دهیم، اما خودش دوست داشت قدری درباره سیروس گرجستانی صحبت کند و این‌طور گفتگو را شروع کرد: «من این روز‌ها شیرازم، قرنطینه و درگیر مبارزه با کرونا. آنقدر شوکه شدم وقتی شنیدم آقا سیروس گرجستانی فوت کرده‌اند که باید به اورژانس مراجعه کنم. شخصیتی که تکرار نشدنی است و من با خودم خاطراتی از هنرمندی‌اش را به خاطر دارم، مردم که بیشتر از من، با او خندیده‌اند و از او هنرمندی به یاد می‌آورند.»

او افزود: «یادم می‌آید سر سریال "متهم گریخت" گاهی از مسئله و موضوعی ناراحت می‌شدم آنقدر بزرگوارانه و تیزهوشانه مرا راهنمایی می‌کرد که هنوز از آن تجربه‌ها در کار‌های دیگر استفاده می‌کنم.»

بازیگر نقش "بی‌بی" در سریال "متهم‌گریخت" تأکید کرد: همه این سریال خاطره است مخصوصاً بازخورد‌های کوچه و خیابانش که هنوز با ماست. مثلاً در خیابان هنوز به من می‌گویند صدای هاشم بزن! یا با همان لحن صحبت کن و حتی بی‌بی صدایم می‌زنند. این اتفاق در فرودگاه افتاد و من به یکی از این شهروندان گفتم نام و فامیل من شهربانو موسوی است؛ آن‌ها می‌گفتند می‌دانیم، اما تو برای ما بی‌بی هستی! خدا بیامرزد سیروس گرجستانی بازیگر نقش هاشم را که جانانه و مخاطب‌پسندانه جلوی دوربین قرار می‌گرفت؛ این بازیگران جایگزین ندارند و فراموش نمی‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچون سیروس گرجستانی‌ها کمتر آمده‌اند، چون بیشتر می‌خواهند پول بدهند بازیگر شوند و خیلی از پایه بازیگر شدن این روز‌ها مطرح نیست. فقط می‌خواهند بازی کنند و افتخارشان به داشتن پول است، استعداد بعضاً ندارند و همینطور می‌آیند؛ به خاطر همین است که تلویزیون برنامه‌ها و سریال‌های خوب کمتر دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سیروس گرجستانی سریال رمضانی رضا عطاران سعید آقاخانی صراط نیوز سیروس گرجستانی بازیگر نقش متهم گریخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، نفس بازغی دختر پژمان بازغی که نخستین حضور سینمایی‌اش در سریال گناه فرشته بود تصاویری از پشت صحنه سریال «گناه فرشته» ساخته حامد عنقا منتشر کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کد خبر 845719 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور شهاب حسینی (بازیگر)

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته
  • نفس دختر پژمان بازغی در پشت صحنه سریال گناه فرشته (عکس)
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته | تصاویر