Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان آستان قدس رضوی همزمان با میلاد امام رضا(ع) با حضور در مزار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی حال و هوای گلزار شهدای کرمان را امام رضایی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در نخستین ساعات بامداد جمعه و در شب میلاد امام رئوف امام رضا(ع) شمیم عطر رضوی در گلزار شهدای کرمان پیچید و طنین رضا رضا در کنار صدای سلام و صلوات فضای گلزار را عطرآگین کرد و کاروان زیر سایه خورشید خدام علی ابن موسی الرضا(ع) برای ابراز ارادات و غبارروبی مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهبد شهید قاسم سلیمانی افتخار خادم الرضایی آستان امام رئوف را داشت و در چنین ایامی بود که همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت وقت آستان قدس رضوی مفتخر به خادمی حرم مطهر رضوی شده بود و حالا خدام این آستان آمده بودند تا غبار از این مزار برگیرند.

طنین صلوات خاصه امام رضا(ع) در کنار اشک‌های مردم دلتنگ برای آستان آن حضرت در نخستین ساعات بامداد جمعه گلزار شهدای کرمان را حال و هوایی دیگری داده بود.

پیش از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمتر از دو سال از صدور حکم خادمی وی برای آستان رضوی می‌گذشت هر چند او نیازی به این حکم ظاهری نداشت زیرا که در طول شش دهه حیات مجاهدانه همیشه خادم امامش بود.

روایتی از کرامت ویژۀ امام رضا(ع) به روایت حجت‌الاسلام عالی/ امید ورشکستگانفرمانده قرارگاه عمار در کرمان: حاج قاسم با دعای خالصانه در شب قدر از خداوند توفیق شهادت گرفتهرجا رضا رضا گوئید حرم همانجاست/ مشهد نه؛ این دنیا حریم اوست

صدور حکم خادمی امام هشتم (ع) برای شهید سلیمانی نه به خاطر جایگاه وی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فاتح نبرد با داعش بلکه به خاطر ارادت و اخلاصی بود که آن سردار سپاه اسلام نسبت به حضرت امام رضا (ع) و این آستان مقدس داشت.

به گزارش تسنیم بامداد جمعه 13 دی ماه سال 98 سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی المهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان آستان قدس رضوی امام رضا (ع) بیشتر بخوانید... طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) در روستای سیل‌زده جهر کرمان + تصاویر همزمان با دهه کرامت خدام آستان قدس رضوی از پرستاران بیمارستان قائم‌(عج) بردسیر تقدیر کردند + تصاویر کرمان| اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا‌(ع) در ده‌زیار کرمان+تصاویر‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان آستان قدس رضوی امام رضا ع دهه کرامت شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان آستان قدس رضوی امام رضا ع گلزار شهدای کرمان آستان قدس رضوی قاسم سلیمانی امام رضا ع حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه قرار گیرند، عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

او با بیان خصوصیات عملیات وعده صادق تصریح کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند.

امام جمعه کرمان گفت:این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده در حجمی وسیع روبرو خواهد شد، آنچنان عملیات قوی که مراکز مختلف دشمن را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

وی هشدار داد: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

او با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنعت دفاعی خاطر نشان کرد: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

امام جمعه کرمان گفت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روز‌های اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی