Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر خلیلی از اهالی روستای بوالخیر بخش ساحلی دلوار بعد از دکتر غلامرضا فخری، دومین مدافع سلامت استان بوشهر است که در جبهه مبارزه با کرونا و خدمت به مردم جان خود را از دست داد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر را تسلیت گفت.

 دکتر سعید کشمیری افزود: عروج دومین شهید مدافع سلامت استان بوشهر، پزشک فداکار و مردمی موجب اندوه فراوان  مردم و مدافعان سلامت استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بدین وسیله این ضایعه را به خانواده آن زنده یاد، جامعه پزشکی و پزشکی قانونی استان بوشهر تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند باری تعالی برای آن شهید مدافع سلامت علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

کشمیری تاکید کرد: بدون شک تلاش‌های صادقانه و خالصانه این پزشک قهرمان در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

در یکصد و سی و پنجمین روز از ورود رسمی ویروس کرونا به ایران، آمارهای وزارت بهداشت می گوید که تا ظهر روز دوازدهم تیرماه ۲۳۲ هزار و ۸۶۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۱۰۶ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا بوشهر احمد شجاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر احمد شجاعی کرونا بوشهر احمد شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح جمعه در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالاهای متروکه سنواتی بنادر استان با حضور معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالاهای متروکه سنواتی ایجاد شده به نحوی که بنادر استان با ترخیص ۹۶ درصد این کالاها در در کشور پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضائیه ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضائی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: با حجم قابل توجه کالاهای ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالاهای رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالاهای رسوبی این مهم بخوبی محقق خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: حضور مؤثر دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالاها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های ذیربط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

کد خبر 6082373

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد