Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته باشگاه ماشین سازی تبریز پس از قبول استعفای احد شیخ لاری، محمدرضا مهاجری، سرمربی سابق تیم نساجی مازندران را که سابقه مربیگری در تیم ماشین سازی را هم پیش از این در کارنامه داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

پس از معرفی مهاجری، بازیکنان تیم ماشین سازی برای خوش آمدگویی به سرمربی جدیدشان در فضای مجازی با انتشار متونی حضور این سرمربی در فوتبال تبریز را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان پیام‌هایی که برای بازگشت سرمربی مشهدی به تیم ماشین سازی منتشر می‌شد، واکنش حامد لک به عنوان دروازه بان باتجربه این تیم تند، زننده و غیرقابل تحمل بود! لک که در تیم نساجی با مهاجری همکاری کرده بود در واکنش به اظهارات رقیبش در دروازه نساجی از الفاظ نامناسبی برای نشان دادن عصبانیت خود استفاده کرد.

ماجرا از این قرار است که حامد لک و علیرضا حیدری، دو دروازه بان تیم ماشین سازی از مدتی قبل به دلیل مسائلی از یکدیگر دلخوری داشته و لک استوری حمایتی بازگشت مهاجری به ماشین سازی از سوی حیدری را با واکنش تندی در فضای مجازی بازتاب داد.

 

منبع: ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: حامد لک ماشین سازی تیم ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»

زی‌سان: حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال تهران در یک هفته اخیر چهره‌ای تازه از خود به نمایش گذاشته و رفتارهایش بسیار بحث برانگیز و خبرساز بود. حمایت او از یک جیمی جامپ دختر در بازی با آلومنیوم با واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتیال روبه‌رو شد.  

به گزارش زی‌سان، ماجرا از آنجا آغاز شد که در پایان دیدار هفته گذشته استقلال و آلومینیوم، جیمی جامپ زن وارد زمین شد و به سمت بازیکنان استقلال رفت. اقدام این دختر واکنش نیروی انتظامی را در پی داشت.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسین حسینی دروازه‌بان استقلال با مشاهده صحنه به سمت این دختر رفت و با او خوش و بش کرد و در یک صحنه او را بغل کرد، و در ادامه باعث درگیری بین پلیس و حسینی شد و این درگیری بالا گرفت، اما با حضور حاضران حسینی به رختکن هدایت شد.  

پس از این ماجرا کاپیتان استقلال به شدت مورد انتقاد برخی قرار گرفت. خبرگزاری فارس در روز بعد ازماجرا در گزارشی نوشت: «نکته مهمتر در جریان بازی دیروز تضعیف پلیس در جریان ممانعت از جیمی جامپ زن بی حجاب بود. به طوری که دروازه بان استقلال با بغل کردن این فرد، به همراه برخی دیگر از همراهانش در حمایت از او شروع به حمله به پلیس کردند. اقدامی جوگیرانه که در فضای مجازی به تک چرخ زدن جوانک‌ها در جلوی مدارس دخترانه تشبیه شد.»

از طرف دیگر برخی  نیز از رفتار دروازه بان استقلال تمجید کردند. به عقیده این عده حسینی کار درستی انجام داده است.

اما خیلی زود حسینی به کمیته انضباطی احضار شد و به سرعت برای او حکم صادر گردید. حسینی به یک هفته محرومیت تعلیقی و پرداخت ۳۰۰ میلیون  تومان محکوم شد که برای یک بازیکن جریمه بی سابقه‌ای است.

البته در حکم کمیته انضباطی موضوع تخلف نقض اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» ذکر شده است نه بغل کردن دختر جیمی جامپ.  

بعد از این محکومیت، حمایت‌ها از کاپیتان استقلال افزایش یافت. سایت عصر ایران در این رابطه نوشت: «کار دختر قانونی است؟ نه! اما وقتی نیرو‌های یگان‌ویژه به شکلی که انگار به دنبال دزد و جنایت‌کار هستند دنبال او دویده و او به دروازه بان پناه برده چه کار دیگری از سید حسین حسینی برمی‌آمده است؟ کافی است خودمان را جای او قرار دهیم.»

این سایت در ادامه نوشت: «اما یک لحظه من و شما جای کاپیتان حسینی. چه کار باید می‌کرد؟ او را پس می‌زد یا تحویل پلیس می‌داد؟ کاری کرده که از هر بازیکن سر می‌زد. چون دختر جیمی جامپ پدیدۀ تازه‌ای است.».

اما حمایت از حسین حسینی زمانی اوج گرفت که او در گفت و گویی اظهار کرد: «۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم.» 

واکنش حسینی به حکم کمیته انضباطی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جمله باعث بسیاری از کاربران به دفاع از کاپیتان استقلال بپردازند. حتی هواداران پرسپولیس نیز از رفتار و واکنش او تمجید کردند. حالا محبوبیت حسینی در میان طرفداران استقلال به سطح محبوبیت بازیکنانی همچون «وریا غفوری» و «مجتبی جباری» رسیده است. او به نوعی پا جای پای «وریا غفوری» گذاشته است. کاپیتان پیشین استقلال که زمانی از حضور زنان در ورزشگاه به شدت حمایت می‌کرد و درماجرای «دختر آبی»، موضع گیری‌های خبرسازی داشت. 

واکنش اخیر کاپیتان استقلال باز هم انتقاد برخی رسانه‌ها را در پی داشت. خبرگزاری فارس در این رابطه امروز نوشت: «دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل مصاحبه روز گذشته علیه کمیته انضباطی محروم می‌شود.»

این خبرگزاری افزود: «سیدحسین حسینی بعد از اتفاق حاشیه‌ای که در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال رخ داد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد. اکنون که او شب گذشته و بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل شمس آذر قزوین علیه رای انضباطی مصاحبه کرد و در عرف انضباطی فوتبال وقتی بازیکنی اولین خلاف انضباطی را بعد از محرومیت تعلیقی انجام بدهد به صورت خودکار محرومیتش اجرایی می‌شود بنابراین حسینی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می‌شود، زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.»

هنوز کمیته انضباطی در این باره موضعی اتخاذ نکرده است.  

سید حسین حسینی در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای در دروازه استقلال داشته است. او به عنوان کاپیتان تیم با وجود مشکلات میان سرمربی و رئیس باشگاه، توانسته اتحاد بازیکنان را حفظ کند به دور از حاشیه به صدرنشینی تیم کمک کند.  

بسیاری حالا عملکرد خوب حسینی را با رقیب پرحاشیه اش در پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند مقایسه می‌کنند.  

به نظر می‌رسد حسینی به دنبال حفظ جایگاه کنونی خود در دل هواداران استقلال است. از نشانه‌های آن این است که او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، بابت اتفاقات رخ داده در دقایق پایانی بازی با شمس آذر، عذرخواهی کرد.  

او در اینستاگرام خود نوشت: تبریک به همه آبی‌ها تشکر بابت حضور پرشورتان در بازی امروز و معذرت بابت استرسی که ۱۰ دقیقه آخر کشیدین ۶ تا فینال دیگه، همه با هم برای استقلالمون.»

کاپیتان استقلال تلاش می‌کند ضمن حفظ جایگاه کنونی خود، نقش مهمی هم در کسب قهرمانی تیم ایفای کند.  

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»
  • جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد
  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال
  • فیلم/ حملهٔ هواداران تراکتور به بازیکنان در فرودگاه تبریز
  • صدر جدول دوباره به استقلال رسید